פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, הבנתי שבכדי להצליח במקצוע זה יש לעבוד שעות מטורפות (ימים כלילות) האם זה נכון? כאישה אני דיי מעוניינת בשעות 8-18 עם חריגות לעיתים רחוקות ולא כל יום. האם זה אפשרי להתקדם בתפקיד ובשכר ועדיין לעבודות בשעות שיגרתיות?
רו"ח אפי לבקוביץ | 13:10  25/04/07
ודאי, צריך לזכור שזמן והשקעה קשורים גם להכנסה. אם כוונתך היא, האם אמא לילדים יכולה לעבוד כרו"ח התשובה היא, ברור. אולם כדי להתקדם ולהצליח דרושה השקעה מרובה והמחיר הוא בהתאם. אך בודאי שניתן להיות רו"ח זוטרים עם שכר סביר וזמנים נוחים, השאלה היכן את רוצה להיות מה את מוכנה להשקיע ומה את מוכנה להקריב. בהצלחה.
אתה הגדרת את העבודה 8-18 כרו"ח זוטר, אשמח לשמוע אילו תפקידים יכול למלא רו"ח זוטר ומה זה שכר סביר עפ"י הגדרתך? . עפ"י תשובתך אוכל להבין את המשמעות הכרוכה בעבודה 8-18 ואם כדאי לי להיכנס לתחום זה. ברור לי זמן והשקעה קשורים גם להכנסה אך פעמים אפשר גם להסתפק בפחות זמן ובהכנסה עדיין יפה(הכנסה יפה זה אינדווידואליומשתנה מאדם לאדם) אשמח לשמוע מהו השכר בממוצע לאישה בתחום זה בעבודה 8-18 משום שאני שוקלת הסבה מקצועית מרוקחות וחשוב לי לדעת אם זה ישתלם . (ברור לי שאצטרך שנתיים סטאז') תודה וכל טוב
סגור