פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רן | 22:40  09/05/07
שלום, אני שוקל להתחיל ללמוד חשבונאות במכללה/אוניברסיטה. אני מטבעי בן אדם שלא אוהב לעבוד עם אנשים, מעדיף עבודה עצמאית. לא מפחד ממספרים או מטכנולוגיה כלשהי ויש לי מוטיבציה גדולה. אני לא מגדיר את עצמי כריזמטי או אחד שמתבלט. עם זאת אני רוצה להתקדם ולהגיע לשכר גבוה.(לא מפחד מעבודה קשה). האם יש לי סיכוי? באילו תפקידים אני אוכל להשתלב כך שאקבל בהם שכר הולם ונורמלי. (20 אלף לפחות לחודש).תוך כמה זמן להערכתך יקח לי בממוצע להגיע לשם?אני מאוד אוהב את שוק ההון ואני משקיע בבורסה. האם אוכל לעסוק בתחום זה כרו"ח?
טובה- ק.אקדמית אונו | 09:37  10/05/07
רו"ח אפי לבקוביץ | 11:12  10/05/07
את השכר שאתה מצפה לו ניתן להשיג גם במשרדים וגם בחברות, אולם הוא מצריך עבודה מאומצת ושעות נוספות. כדי להגיע לרמות השכר הללו (ללא כ"כ הרבה שעות נוספות) זה ייקח כמה שנים לאחר סיום ההתמחות, קשה לי להעריך כיוון שזה מאד תלוי לאן תפנה, איזו חברה מה יהיה המצב בעוד כמה שנים, רק קח בחשבון שלא תגיע לזה בשנתיים שלוש הראשונות שלך כרו"ח(בד"כ). לעניין האופי...תלוי, יש חברות שהחשב פחות דומננתי מבחינת החברה ויש שיותר זה תלוי בך ובמקום, אבל בסופו של דבר כל אחד מוצא את מקומו. בהצלחה.
סגור