פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכל | 12:05  18/06/07
היי, אני כרגע לומדת במכינה להנדסה: מתמטיקה 5 יח"ל.. בחומר עצמו עברנו על לוגריתמים,מעריכיות,אנליטית,סדרות וכו'... החלטתי לעבור לכלכלה וניהול. כעת נותרו עוד 3 חודשים למכינה כאשר את החומר העיקרי שהבנתי שכדאי לדעת כמו דיפרנציאלי, נגזרות וכו'..עוד לא למדנו. חשוב לי לציין שבתיכון למדתי 3 יח' מתמטיקה. יש לי אפשרות בחירה כעת, אני אומנם לא צריכה להמשיך את המכינה ויכולה להתקבל ורק לעשות מכינת רענון של מתמטיקה שבועיים -שלושה לפני תחילת התואר בכלכלה וניהול אבל אני שוקלת להמשיך בשביל עצמי את המכינה להנדסה, רק כדי להיות יותר מוכנה למתמטיקה. מה דעתך? צעד נכון? או שמיותר עכשיו ללמוד עוד 3 חודשים, ביניהם חומר שבוודאי לא אצטרך ועדיף במקום מורה פרטי ספציפי לנושאים הנלמדים? אני ממש בדילמה! כי לא יודעת מה מצפה לי... תודה מראש:)
רו"ח איל שרבי | 11:04  25/06/07
אני חושב שזה רעיון טוב להמשיך את המכינה, זה מרענן את החשיבה, מכניס לשגרת לימודים ונותן זוויות ראיה השונות בהמשך הדרך. יתכן ורוב מה שתלמידי לא יהיה רלוונטי בעתיד אולם מניתי לך מעט מהיתרונות. בהצלחה!!
סגור