פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רורול | 20:17  18/06/07
האם בארץ התאימו את כל מסלולי הלימודי כך שילמדו את התקינה החשבונאית הבינ"ל או שמלמדים גם וגם? אני מתעניין בעיקר לגבי אוניברסיטת ת"א, בר אילן והמכללה למנהל, שכן הבנתי שמשרדי רו"ח קטנים ימשיכו לעבוד עם התקינה הישנה לבינתיים
ד"ר דן אלנתן | 15:29  22/06/07
במסלול האקדמי המכללה למינהל עברנו להוראה על פי התקינה הבינלאומית כבר לפני שנה וחצי (בשנת הלימודים תשס"ו) וזאת כיוון שידענו שתלמידים שיגיעו להתמחות במשרדים ולבחינות המועצה אחרי יולי 2008 יצטרכו לדעת את התקינה הבינ"ל. לעומת זאת קראתי בעיתון לא מזמן שבאוניברסיטת תל אביב הקימו ועדה השנה להציע שינויים, כך שכנראה שבשנה הבאה גם הם כבר ילמדו לפי התקינה החדשה, ויש להניח שכך יהיה בכל המוסדות.
אז גם באוניברסיטת בר אילן?
רו"ח איל שרבי | 11:05  25/06/07
מוסדות ההשכלה הגבוהה כפופים להנחיות המועצה להשכלה גבוהה ולמועצת רואי החשבון. לכן, הלימודים עודכנו לתקינה החדשה שאומצה. נכון שלחברות פרטיות אין חבות לאמץ את התקינה הבינ"ל אולם מדברים כבר על אימוץ תקינה גם לחברות קטנות ובינוניות, אימוץ של תקינה מצומצמת SME'S. הרפורמה עדיין לא הושלמה ויתכנו שיהיו שינויים כאלו ואחרים גם במקצוע בעקבות האימוץ המוסדות להשכלה גבוהה מעודכנים ומשנים את התכנים בהתאם להנחיות שמתקבלות. לגבי המגמות והתקינה לחברות בינוניות וקטנות, אתה יכול לקרוא על כך בביטאוני רו"ח וכד'.
סגור