פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אייל שלום ! אני סטודנטית למנהל עסקים מתמחה בחשבונאות ( לקראת סוף שנה שניה )כרגע אני עומדת לקראת מבחן בקורס בעיות מדידה ( חלקו השני,קבלנים,חכירה,רשויות מקומיות) האם ידוע לך על מאגר כלשהוא למציאת מבחנים לדוגמא רלוונטים בדרגת קושי גבוהה שיסייעו לי בלמידה ? ישנה שמועה שהקורס הנ"ל הוא מעין קורס סינון וכי הרבה סטודנטים נשרו בשלב זה, מהי דעתך ? אשמח לסיוע מקצועי בברכה,עדי.
ישראל | 23:59  03/07/07
עשיתי מבחן במעיות מדידה ביום ראשון לא היה קשה כ"כ, את צריכה עדיין חומר?
עדי | 18:12  04/07/07
תודה על ההתייחסות, תוכל לצרף לי קישור או משהו? באיזה מוסד אתה לומד ?
אם לא היה קשה מה התשובות מה עשית בחכירה?
רו"ח אייל שרבי | 09:41  05/07/07
בראש ובראשונה, אני מציע לך לפנות למוסד שבו הינך לומדת ולמרצה שמלמד אותך, לדעתי זה הנכון ביותר. ניתן גם לפנות לאתרי האינטרנט של המוסדות השונים, חלקם פתוחים לקהל הרחב. לגבי הסינון, מסלול לימודי ראיית החשבון מטבעו ארוך וקשה ולכן הסינון נעשה כבר מהשלבים הראשונים, ולכן אני לא סבור שזהו המבחן היחיד שמהוה החסם והמסנן.
סגור