פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיימתי הנהלת ישבונות סוג 1+2 אני מעוניינת ללמוד הנהלת חשבונות סוג 3 כרגע ובשלב הבא ללמוד ככל הנראה כלכלה וניהול/מינהל עסקים האם יש הקשר בין הנהל חשבונות לכלכלה וניהול או שניהם תחומים שונים? או שהם אותו עיקרון וזה ביזבוז ללמוד סוג 3 וזה היה ביזבוז ללמוד סוג 1+2 כמו כן אם במידה וארמה ללמוד חשבי שכר או ראיית חשבון יש יתרון בזה שלמדתי סוג 1+2? כמו כן האם זה יקל עליי בלימודי תואר ראשון במינהל עסקים/כלכלה וניהול מבחינת פטורי או תנאי קבלה?
רו"ח אפי לבקוביץ | 11:45  14/12/06
לימודי הנהלת חשבונות וחשבות הינם לימודי תעודה בתחום ספציפי ולא תואר אקדמי. קרי, ניתן בזמן קצר לרכוש מקצוע מבוקש ולהתחיל להשתלב בשוק העבודה במקצוע הספיציפי. לעומתם לימודי מינהל עסקים הינם לימודי תואר אשר בסיומם ניתן להשתלב במשרות בתחומים שונים בהתאם להתמחות אותה בוחרים במגרת התואר כגון: שיווק ופרסום, חשבונאות, מימון ושוק ההון, משאבי אנוש והתנהגות ארגונית וכדומה. כמובן שכל מקצוע אשר נלמד בתחום הפיננסים, יש לו תרומה בהמשך בלימודי חשבונאות, ברמת הבנת החומר לפחות בשלבים הראשונים. אצלנו בקריה האקדמית אונו ניתן ללמוד את מקצועות הפיננסים, כגון: חשבות שכר או יעוץ מס באמצעות היחידה ללימודי חוץ, וכן ניתן ללמוד לתואר ראשון ושני במינהל עסקים במגוון התמחויות: חשבונאות (לראיית חשבון), שיווק ופרסום, מימון ושוק ההון, לימודי ניהול הארגון, ניתוח מערכות מידע ומיסים. בהצלחה.
סגור