פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ל. | 16:24  14/12/06
שלום לרו"ח אפי לבקוביץ' אני תלמידת שנה שלישית בקריה האקדמית אונו (שנה שעברה לימדת אותי מבוא למסים א' + ב') רציתי ייעוץ כיצד אפשר למצוא מקום טוב לסטאז' ולאיזה כיוון כדאי ללכת, האם לפנות למשרדים הגדולים או הקטנים? תודה רבה.
דן אלנתן | 21:09  18/12/06
בכל מוסד אקדמי, ואני מניח שגם אצלכם, יש יחידה להכוון תעסוקתי. מומלץ לפנות אליהם להתייעצות. מקובל לומר שחשבונאים שחושבים על פתיחת משרד עצמאי ישכילו לעשות התמחות במשרד בינוני או קטן כדי להשתפשף בעבודה שאותה מן הסתם יעשו במשרד עצמאי. אלו שמעוניינים לעבור לחשבות או תחום הכספים בחברות כדאי יותר שיעבדו במשרדים הגדולים, כי זה מה שייחפשו החברות שאליהן יפנו לאחר ההתמחות. בכל מקרה - בהצלחה! :)
רו"ח אפי לבקוביץ | 12:38  20/12/06
לגבי מציאת מקום להתמחות - הנך יכולה לפנות לגב' אוסנת גורן, האחראית על ההכוון התעסוקתי. כמו כן, ניתן לפנות ללשכת רואי חשבון ולחברות כוח אדם וחברות השמה. כמובן שהדרך הטובה ביותר הינה באמצעות קשרים. לגבי פניה למשרדים גדולים או קטנים - זה אינדבדואלי לכל אחד. במשרד גדול המתמחה הינו חלק ממערכת גדולה ולעיתים העבודה הינה חד גונית וחוזרת על עצמה. לעומת זאת, במשרד קטן ניתן לגעת בנושאים רבים יותר. במשרד גדול ניתן לעבוד על חברות גדולות בהתאם לתקנות הרשות לניירות ערך ובמשרדים קטנים החברות הינן קטנות בינוניות והעבודה מתבצעת בהתאם לתקני ביקורת וגילויי דעת ישראליים בינלאומיים. ממשרד גדול ניתן להגיע ביתר קלות, בהמשך הדרך, לעבודה בחברות גדולות, בעוד ממשרד קטן באופן טבעי יהיה קל יותר להיקלט בחברות קטנות ובינוניות כחשב או מנהל כספים. ישנם עוד נושאים רבים אותם כדאי לשקול בבחירת המשרד. נכון יהיה לשוחח עם חברים העובדים כבר במשרד קטן וגדול ולהחליט בהתאם לרשמים המתקבלים. בהצלחה.
סגור