פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רגינה | 10:10  28/07/07
שלום, אני מהנדסת תוכנה בוגרת הטכניון מזה כשנה. עובדת בתחום ההי טק. שוקלת לעבור הסבה בעתיד בהנחה שקל יהיה לנהל חיי עבודה ומשפחה בתחום זה. 1. האם ההנחה נכונה ? כלומר האם נפוץ שעובדים למעלה מ 8 שעות בתחום ? 2. האם נראה שיש תחום מעניין לשילוב בין הנדסת תוכנה וראיית חשבון ? או תחום אחר מעולם המספרים שנחשב מעניין יותר מראיית חשבון ? 3. אם אבקש לעבור להסבה לראיית חשבון א. האם אצטרך לעבור שוב פסיכומטרי אם ארצה ללמוד באוניברסיטה ? ב. האם אזכה להקלות בזכות התואר שלי ? כמב זמן יחסכו ? ג. האם אוכל לעשות את הלימודים בימי שישי או חמישי בערב במקביל לעבודתי הנוכחית ? היכן אפשר והיכן מומלץ ? ד. כמה זמן אורך סטאג ? ה. האם אפשר להתחיל את הסטאג זמן מה אחרי הלימודים ? האם אפשר למשל שההפרש ביניהם יהיה שנה ואולי יותר למקרה שאמצא דרך קלה לשלב את עיסוקי היום עם חיי משפחה ? ו. מהן בערת מדרגות השכר לאורך השנים בתחום ? הרבה תודה מראש.
גני | 10:14  28/07/07
ז. מהן האפשרויות להשתמש בתואר בחו"ל?
רו"ח אייל שרבי | 13:00  31/07/07
1. הנחה סבירה והגיונית אם את רוצה להצליח, אבל זה תלוי לאיזה משרד נכנסת, באילו תיקים את מטפלת וכד'. צריך לזכור שיש תקופות לחץ (לפני מועדי הגשת הדוחות וכד) 2. השילוב של ראיית חשבון והנדסת תוכנה, לדעתי, הוא שילוב מוצלח מאד. להזכירך כל בסיסי כל הדוחות הכספיים כאלו ואחרים מסתמכים על בסיסי מידע. שילוב של אדם המבין בשני התחומים הוא אידיאלי, לדעתי. 3. לגבי פטורים הקלות כאלו ואחרות הן משתנות בין מוסד למוסד, לכן אני ממליץ לך לגשת עם גיליונות הציונים והסילבוסים השונים למוסד שאליו את מעוניינת להתקבל. 4. כמה זמן אורך סטאג ? - שנתיים 5. אפשר להתחיל סטאז' במסלול אקדמי לאחר הזכאות לתואר ראשון ולפני שנת השלמה (שנה 4) וניתן לעשותו גם לאחר הלימודים. לגבי עיכובים אישורים חריגים כאלו ואחרים ניתן לפנות למועצת רואי החשבון. 6. זה מאד תלוי לאן את פונה... 7. זה מאד תלוי לאן את פונה...
רו"ח אייל שרבי | 13:01  31/07/07
ישנן פירמות ישראליות שנסחרות בחול ולכן הן שולחות עובדים לחול. אם את רוצה לעסוק כרואת חשבון בחו"ל עלייך לבדוק מול מדינת היעד אילו השלמות עלייך לעשות.
סגור