פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מאד מתעניין בלימודי ממשל, יחסים בינלאומיים, אסטרטגיה, בקיצור - מדעי המדינה. יש לי רקע קרבי ופיקודי באחת מסיירות החי"ר ואני חושב שאוכל אולי בעזרת תואר כזה להשתלב בשירות החוץ או אולי באחת מזרועות המודיעין או אפילו חברות בטחוניות פרטיות. מצד שני אני שואף להתקדם ולהגיע לעמדות ניהוליות בכל תחום שאני אעסוק בו ומאמין שיש לי את היכולות לכך. אני מבין שתואר במנהל עסקים ייראה הרבה יותר טוב ויקדם אותי יותר בשוק העבודה. הוא גם יותר פרקטי ואוכל בעזרתו להגיע לעבודות יותר "מתגמלות". האם שילוב של מנהל עסקים ומדעי המדינה (או יחב"ל) הוא הגיוני? האם יש דרישה לשילוב כזה במקומות תעסוקה? אם כן, איפה אוכל ללמוד תוכנית כזאת ברמה הגבוהה ביותר ובמקום שיפתח לי דלתות? אשמח להתייחסויות רבות כי אני די אבוד בתחום הלימודים והקריירה (משתחרר עכשיו מ5 שנים בצה"ל).
רו"ח איל שרבי | 13:23  16/09/07
זרועות הביטחון נעזרות ברואי חשבון מה גם שמשטרת ישראל הקימה יחידה מיוחדת המורכבת גם מרואי חשבון (היחידה הכלכלית). ישנם גם משרדי רו"ח המתעסקים בתחום החקירתי ומסיעים לזרועות הביטחון. לגבי התגמול,לגבי משטרת ישראל אני יודע שהתנאים לרו"ח מועדפים על פני אחרים אולם עדיין על פני השוק המסחרי זה נמוך יותר. לגבי משרדי רו"ח זה תלוי לאיזו דרגה הגעת. אני מציע לך לפנות למשטרה, או לעשות בדיקה בין משרדי רו"ח לשאול ולהתרשם אם השילוב נראה לך. לגבי התגמול,לגבי משטרת ישראל אני יודע שהתנאים לרו"ח מועדפים על פני אחרים אולם עדיין על פני השוק המסחרי זה נמוך יותר. לגבי משרדי רו"ח זה תלוי לאיזו דרגה הגעת.
סגור