פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רועי | 19:57  15/09/07
שלום אנשים, כיום אני משפר בגרויות ולומד לפסיכומטרי. אני מתעתד ללמוד חשבונאות באוקטובר 08'. השאלה היא איפה? היעדים העיקריים שלי הם אוניברסיטת ת"א והמכללה למנהל, כשאני מחשיב אותם למוסדות הטובים בתחום מבחינת רמת המרצים (לפי מה ששמעתי). קבלתי לת"א תהיה תלויה בפסיכו (קבלה ישירה), למנהל בעיקר כסף.. במידה ולא אלמד באחד משני מוסדות אלו היכן עדיף לי ללמוד מבחינת הרמה של כל מוסד אחר? האקדמית אונו ? רופין ? למיטב ידעתי אין בבר-אילן או בכל אוניברסיטה אחרת אופציה לקבלה ישירה, לכן לא רלוונטי מבחינתי. תודה.
דני ווסרמן | 10:40  16/09/07
בררתי במכללה למנהל ובשאר המוסדות ולפי הרושם שקיבלתי אונו היו הכי מסבירי פנים. להגיד לך שזו חזות הכל אני לא יכול להגיד כי עדיין לא התחלתי ללמוד שם, אבל הם הצמידו לי סטודנט שעשה לי סיור בקמפוס ומבחינתי זה הרבה יותר טוב מהמכללה למנהל ששם פשוט שלחו אותי לסיור עצמאי.
עדי | 15:10  16/09/07
רועי, קראתי את מה שכתבת ואת התגובה שקיבלת. אני סטודנטית לחשבונאות בקרית אונו ונכנסת כעת לשנה השלישית.ייתכן שכאשר קראת את התגובה הקודמת הרגשת מן הסתם שהיחס האישי שניתן מתקבל כעניין שיווקי רק כאשר מגיעים להרשם או להסדיר תשלומים ועל כן אני כותבת לך מכיוון שאני נמצאת שם בקריה מעל שנתיים ואתה יכול להיות בטוח שהיחס האישי רק הולך ומתגבר וכן,במיוחד במקצוע התובעני שבחרנו הקושי רב וכאמור צריך תמיכה מקצועית. ללא הרחבה מיותרת - זה המקום ! בהצלחה ושנה טובה : )
עדי, האם את יודעת מהו ממוצע אחוזי המעבר של בוגרי האקדמית אונו בבחינות המועצה?
עדי | 17:15  16/09/07
סתם לידע הכללי,אחוז המעבר במבחני המועצה ב-6 השנים האחרונות במגמת ירידה ועומד כיום על 7%,אז תסיק את המסקנות בעצמך בנוגע לכלל אחוזי המעבר. 3 המוסדות המובילים : המכללה למינהל,קרית אונו ובר אילן. בנוגע למרצים אצלנו במידה ואתה מכיר/שמעת : ירון זליכה,אלי פאר,ליאור מצא (כן אח של),אפי לבקוביץ ועוד רבים וטובים. מה גם שרק שתהיה ממש בתוך המסלול בשלבים מתקדמים תיווכח לגלות שהבעיה הנפוצה ביותר היא נק' השבירה,מנסיוני ומנסיון חברים ומכרים. בנק' אלו אין דבר שמעודד יותר מתמיכה מקצועית בעלת ניסיון. בהצלחה : )
רו"ח איל שרבי | 11:17  18/09/07
לצערי אני מנוע מלהמליץ....אבל ברורה לך התשובה שהייתי נותן....
סגור