הייתי מעוניינת לדעת על תפקיד מסויים אם קיים בכלל בתחום הפרסום.
תחום הפרסום תמיד קסם לי.וגם תחום המכירות, תמיד הייתי טובה בו.
בעבר עבדתי בחברה מסוימת שערכה כנסים - מצד אחד זימנה אנשים בתחום נושא הכנס שיהוו כלקוחות פוטנציאליים ומצד שני מביאה חברות שימכרו את מוצריהן בדוכנים או בהרצאות לקהל.
קסם לי מאוד כל ארגון הכנס והייתי מעוניינת לדעת האם יש בתחום הפרסום או יותר נכון יחסי ציבור תפקיד של מארגנת כנסים שאותו איש יחסי ציבור מקדם את מוצריה של חברה דרך הכנס.אולי מרקום? לשם אני מכוונת.
אודה מראש לתותחים שביניכם למעט סדר בבלאגן.
עפרה שלום,
תחום הפקת הכנסים המקצועיים שייך בעקרו לתחום הנקרא BTL, בעוד שתחום הפרסום שייך ל ATL. כל נושא הפקת האירועים והשיווק החווייתי הנו שונה מתחום הפרסום המסבוסס מדיה.
ישנו בית ספר המתמחה בתחום הפקת האירועים והשיווק החווייתי הנקרא "המוסד". הייתי ממליץ לך להיכנס לאתר ולהתרשם...