פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום ברצוני לדעת מה האופציה הכי כדאית בשבילי אני בוגר טכניון הנדסת מכונות בממוצע 76 ומעוניין לשעות הסבה מקצועית לתחום הכלכלה במימון האם תואר שני בכלכלה ייתן לי את המענה ואם כן איפה כדאי לעשותו די מבולבל זקוק לפתרון. תודה
שרונה קרני | 11:08  31/12/07
שלום רואי תואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון וחשבונאות או תואר שני בכלכלה יכולים לתת לך מענה. לגבי היכן לעשותו , איני יכולה להמליץ על מוסד מסויים עקב היותי מנהלת הפורום, אבל אוכל להמליץ לך לבקר במוסדות השונים , להגיע לפגישות יעוץ, לשוחח עם בוגרים וכך לקבל החלטה. בהצלחה.
שרונה שלום בהמשך לתשובתך, אני רוצה לחדד את השאלה, האם מנסיונך במקומות עבודה, מועמד כמוני שלמד בטכניון מתחום המכונות,וילמד תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון, לדוגמא במכללה בקרית אונו האם סיכויי למציאת עבודה בתחום יהיו טובים? או שמא עדיף להתחיל דף חדש והתחיל תואר ראשון בכלכלה. תודה.
שרונה קרני | 09:48  06/01/08
היי תואר שני במנע"ס בהתמחות מימון מכשיר את הסטודנט לתפקידי ניהול כספים וחשבות , הסטודנט נחשף לעיקרי התאוריות של החלטות השקעה וניהול פיננסי. אני מניחה כי ישנה עדיפות לבעלי תואר ראשון רלוונטי בתחום הפיננסי במציאת עבודה, אך לכל מקום דרישות משלו ויש כאלה שיסתפקו גם בתואר שני בהתמחות רלוונטית. מאד תלוי בדרישות הספציפיות של כל מקום ומקום.
טובה, הקריה האקדמית | 16:40  06/01/08
התואר השני של הקריה האקדמית מאוד נחשב בשוק העבודה. בפברואר 2007 התפרסם בדה מרקר דירוג על מוסדות להשכלה גבוהה בארץ. בדירוג זה נשאלו מעסיקים גדולים איזה מוסד אקדמי לדעתם מכשיר את עובדי העתיד בצורה טובה יותר הקריה האקדמית הופיעה שם באופן בולט (כאשר נשאלו המעסיקים, לא ציינו בפניהם מי הם המוסדות להשכלה גבוהה, אלא הם היו צריכים לשלוף את זה מתוך היכרותם עם העובדים שלהם). בנוסף, כמובן שהתואר שלנו הוא יישומי,ואינטרגרטיבי. בהצלחה! טובה מרקוביץ ראש מנהל רישום וייעוץ הקריה האקדמית אונו
סגור