פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שירי | 05:14  07/08/08
שלום, סיימתי את התואר הראשון בהנדסת תעשייה וניהול בממוצע 83. את הסטאז ביצעתי בארה"ב בחברה פיננסית מובילה בוול סטריט,ניו יורק. כעת, מכשסיימתי את חובותיי למכללה אני עדיין עובדת בארה"ב אבל חושבת לחזור לעשות תואר שני בתחום של ניהול, מערכות מידע. מאחר והממוצע שלי גבולי אנימעוניינת לדעת אם אצטרך GMAT לעשות מבחן . במידה ואפשרי אשמח להתייעץ באופן אישי במייל: [email protected] בברכה, שירי
טרבולסקי חמדי | 12:38  12/08/08
שלום שירי, חובה ל GMAT משתנה ממוסד למוסד וגם תלויה בתוכנית אותה את מעוניינת ללמוד. לדוגמה: במסלול האקדמי המכללה למינהל הנך חייבת בGMAT. (פטור ממוצע 85) השאלה שנשאלת היא היכן הנך מעוניינת ללמוד? ואז לבדוק זאת מול מוסד הלימודים. בהצלחה.
אופירה | 14:02  09/09/08
שיר אני מזמינה אותך ללמוד ממרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון. עם ממוצע כמו שלך את מתקבלת ללא מבחן GMAT. לפרטים: 1800660660
סגור