פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מיטל | 13:36  13/09/08
שלום,שמי מיטל והייתי רוצה לדעת במה אפשר לעבוד לאחר תואר שני במנהל עסקים ,התמחות משאבי אנוש. האם זו עבודה כמו מנהלת כח אדם בחברה מסוימת כמו אתגר ,עתיד ואם לא אז האם צריך להתחיל לעבוד שם כדי לצבור נסיון ולעבור לחברה גדולה יותר כמו כל רכזת שמתחילה בחברת השמה ואז עוברת לארגון גדול . אם טעיתי בכל ההנחות האלו והעבודה אחרת אז אשמח לדעת איפה מתחילים לעבוד?מה העבודה בדיוק? האם צריך לצבור נסיון או שיש פרקטיקום ואז ההשתלבות מהירה יותר. השאלות שלי הם לגבי המסלול האקדמי של המכללה למנהל.סליחה על אורך דבריי הארוכים אשמח לקבל תשובה . תודה!
טרבולסקי חמדי | 15:12  16/09/08
שלום מיטל, לאחר שמסיימים תואר שני במנהל עסקים בהתמחות משאבי אנוש ניתן להשתלב בתחום ניהול משאבי אנוש,בתחום היעוץ הארגוני או בתפקידי ניהול באופן כללי. זה יכול להיות מנהלת משאבי אנוש בארגון או מנהלת סניף חברת כוח אדם וכולי. כמובן שכדי להתקבל לתוכנית יש מוסדות כמו המסלול האקדמי המכללה למנהל המעדיפים לקבל לתוכנית אנשים עם ניסיון בתחום אפילו כרכזת כוח אדם או ניסיון ניהולי כל שהוא. בתוכנית הזו לקראת סיום התואר ישנה אפשרות לעשות פרקטיקום בתחום של יעוץ ארגוני או בחברת יעוץ ארגוני או בארגונים גדולים,שאנו עוזרים לסטודנט למצוא מקום. שיהיה בהצלחה
סגור