שלום,
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בבעיה שלי:
אני מעוניין לבחור את ההתמחות שלי בתואר השני: מימון או שיווק. רציתי לדעת עד כמה זה משנה מהי ההתמחות? אם מישהו בכלל מסתכל על זה בתואר שני?
טרבולסקי חמדי | 12:34 11/11/08
שלום גל,
השאלה היא באיזה תחום אתה עוסק כעת? או היכן אתה מעוניין להשתלב בשוק העבודה בעתיד?
שיווק- מטרת ההתמחות בשיווק היא להכשיר את הסטודנטים לתפקידי שטח וניהול באוריינטציה שיווקית בסביבה עסקית מורכבת ודינמית. במסגרתם לומד הסטודנט תכנים ביסודות ניהול השיווק, התנהגות צרכנים, סקרים ומחקרי שוק, שיווק בינלאומי, ניהול פרסום, שיווק שירותים, ניהול וקידום מכירות, שיווק ישיר, פיתוח מוצרים, שיווק לעסקים, אסטרטגיה ועוד. כן זמינים קורסי בחירה, כמו שיווק באינטרנט, ניהול קשרי לקוחות, שיווק בינלאומי לחברות הייטק, פיתוח מותגים, ניהול קימעונאות ועוד.
מימון- מטרת התמחות במימון היא לתת מענה לצורך בהנהלה מקצועית ובעלת ידע עדכני בעולם בו למימון יש חלק חשוב ביצירת וניהול ערך החברה.דגש מיוחד מושם על שילוב נושאי לימוד כמו מימון חברות, Corporate Finance וניהול מוסדות פיננסיים, כולל תחומי ידע כפעולת משקיעים מוסדיים, בנקים וקרנות הון סיכון.
אם קשה לך ההחלטה אתה יכול ללמוד MBA מוסמך במינהל עסקים ורק בקורסים המתקדמים לבחור את התמחות שיווק או מימון.
בהצלחה.