פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
בניית אתרי אינטרנט לעסקים עסקים שונים מאז ומתמיד התעסקו בצד המכירות או מתן השירותים, בניסיון לפרסם את עצמם ולהרחיב את פלח השוק המכיר אותם והמקבל שירות מהם. בעבר נעשו הפעולות הנ"ל על ידי אנשי שיווק ואנשי מכירות בשטח, כיום אומנם עדין קיימים תפקידים אלו, אך ניתן בנוסף להשיג תוצאות בתחום בעזרת בניית אתרי אינטרנט לעסקים. בבניית אתרי אינטרנט לעסקים עוסקים כיום אנשי מקצוע מתחומים שונים כגון, אנשי מחשבים,מעצבים גראפיים, אנשי שיווק ומכירות ועוד. למעשה, מאז שהבינו בעלי עסקים כי בעזרת רשת האינטרנט ניתן לפנות למספר כה רב של אנשים בו זמנית ובמשך כל שעות היממה, החלו אותם אנשי מקצוע שהוזכרו לעיל להציע את שירותיהם גם במישור האינטרנטי ולא רק במישורים המסורתיים של תחום מקצועם. כמובן שבהתחלה בניית אתרי אינטרנט לעסקים הייתה נחלתם של עסקים גדולים בלבד. אך כיום כאשר העלויות זולות יותר מפעם ואף לעיתים זולות יותר מאמצעי השיווק והמכירה המסורתיים, מבין כל בעל עסק קטן כגדול, כי רצוי וצריך שיהיה לו אתר אינטרנט. בניית אתרי אינטרנט לעסקים חייבת להיעשות באופן מושכל ומותאם לכל עסק ועסק, ואנשי המקצוע בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים יודעים זאת ולפני שניגשים לעבודה טורחים לבצע תחקיר מקיף על העסק ועל המטרות אותן הוא מצפה להשיג באמצעות האתר. כמובן שאתר האינטרנט ייבנה ויראה בהתאם לאופי העסק ושאיפותיו. ישנם מספר סוגים של אתרים, כמו למשל אתרים תדמיתים שנועדו, כשמם, ליצור או לשמור על תדמית של עסק, או אתרי מסחר בהם יכולות ממש להתבצע מכירות של מוצרים או שירותים שהעסק מציע, ישנם גם אתרים קטלוגיים אשר משמשים לתצוגה של מוצרים כמובן ועוד רבים. במסגרת בניית אתרי אינטרנט לעסקים רצוי גם לעסוק בקידומו של האתר, והכוונה לקידום דירוגו ברשימות מנועי החיפוש כך שייחשף לכמה שיותר גולשים. העוסק בבניית אתרי אינטרנט לעסקים יכול גם להציע לבעל העסק שירותים שונים שיהיו באתר וישמשו את הגולשים הצרכנים שלו כמו למשל ייסוד פורום באתר בו יכולים גולשים לשאול שאלות ולהציע הצעות או לחילופין שילוב של מאמרים מקצועיים שישאירו את הגולשים באתר העסק כמה שיותר זמן ויימשכו כמה שיותר התעניינות מצידם. בניית אתרי אינטרנט לעסקים – חברת תכלס
סגור