פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב, כמי שנשכרת ע"י המכללה למנהל אודה על תשובותייך: א. כיצד אוכל לבחון את רמת התלמידים במסלול למנהלים? אשמח להגיע ולהתרשם באופן בלתי אמצעי. ב. מה רמת האינטנסיביות של מסלול זה מבחינת העבודות והבחינות התובעות למידה בשעות הערב לאחר העבודה? ג. האם מירב המטלות הינן קבוצתיות או שמא אישיות? תודה מראש דנה
שלום דנה, א. במסלול האקדמי יש תנאי קבלה מאוד ברורים וקפדנים לכל תוכנית. כדי להתקבל לתוכנית מנהלים עלייך לעמוד בקריטריונים של: תעודת תואר ראשון בציון 85 לפחות, 5 שנות ניסיון ניהולי, ראיון קבלה, חובה לצרף קורות חיים ו-2 מכתבי המלצה. אלו הם הקריטריונים שכל המועמדים חייבים לעמוד בהם. במידה והנך מעוניינת להתרשם את יכולה להיפגש עם ראש התוכנית, על מנת לשאול שאלות ולברר לעומק מי לומד בתוכנית ובנוסף קיימות רשימות ממליצים של בוגרי התוכנית. ב. התוכנית הינה תובענית ומצריכה השקעה רבה ג. המטלות ברובן קבוצתיות. במידה והנך מעוניינת בפרטים נוספים על תוכנית פני לייעוץ בטלפון 03-9634430 בהצלחה.
סגור