אני מעוניינת לדעת מה ההבדלים העיקריים במכללה למנהל בין מסלול מנהל עסקים בהתמחות שיווק לבין מסלול ניהול ותקשורת?
חוצמיזה באיזה גורמים עליי להתחשב כשאני בוחרת בזה או באחר. (והייתי כבר בפגישת ייעוץ ומאוד התאכזבתי כל מה שנתנו לי זה חוברות לקרוא- לא ענו כ"כ על שאלות)
תודה
טרבולסקי חמדי | 11:41 06/09/10
שלום הדס,
תואר במינהל עסקים הינו תואר ניהולי פיננסי , המכנה כלים ניהוליים ומכשיר לתפקידי ניהול תוך הכרת התהליכים הכלל עולמיים. במסגרת לימודי מינהל עסקים נלמדים קורסים בכלכלה, מתמטיקה, סטטיסטיקה,מימון, חשבונאות, שיווק ועוד..
התמחות בשיווק הקניית ידע וכלי ניתוח הדרושים לתפקידי שטח וניהול בתחומי השיווק השונים.
התמחות בשיווק- ניהול השיווק בארגונים כולל מגוון תפקידים מאתגרים ודורש ידע נרחב, עיוני ומעשי, לצורך אפיון ותכנון אסטרטגי של מהלכים ותוכניות שיווקיות, ניהולן ובקרתן. בין הנושאים הנלמדים: כתיבת תוכנית שיווקית, שיטות שונות של ניתוח שווקים, אסטרטגיה שיווקית, התנהגות צרכנים, ניהול ערוצי שיווק, היבטים משפטיים של ניהול השיווק, תפעול השיווק ושיווק באינטרנט.
השאלות שנשאלות מה יותר מעניין אותך? האם תחום השיווק? אם כן, רצוי לבדוק מה היקף השעות שנלמד התחום בשתי התוכניות? בנוסף הקורסים במינהל עסקים הם יותר כמותיים
שנה טובה ובהצלחה.