פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
שמי אבי בן 27 מראשלצ לאחר השלמת בגריות מתחילתן ועד סופן וירקת דם אינסופית באוק הקרוב אני מתחיל ללמוד וכאן נעוצה הבעיה התקלבתי לשלושת המוסדות הבאים ספיר מכללה למנהל מכללת נתניה בקשי היא ואני בטוח שיש פה סטודנטים רבים שלומדים באחת מהמוסדות הנל לתת לי חוות דעת לגבי המוסדות הנלמבחינת איכות המרצים עזרת המרצים לסטודנט וכו חשוב לומר כי במכללה למנהל התקבלתי לשער פתוח וגם פה רציתי לדעת אם זה באמת נכון שיש עזרהלסטודנט והם באמת עוזרים וכו אנא עזרו לי ותנו לי את דעתכם כי אני נורא מבולבל ואנירוצה להגיע למקום הנכון
קרוב | 13:36  17/04/09
קודם כל לא ציינת מה אתה הולך ללמוד. זה קצת חשוב לא? דבר שני המרצים במכללות הם בעצם המרצים באוניברסיטאות שעושים מהצד השלמת הכנסה. לכן זה לא ממש משנה איפה אתה לומד. אם כבר נואשת מלשפר בגרויות וללכת לאוניברסיטה (למרות שלא ברור לי כמה הממוצע שלך גרוע, אתה לא רוצה ללמוד מחשבים או רפואה).
טוב אז כנראה שלא הייתי ברור אז לא משנה נהיה הפעם(-: קודם כול לגבי התואר זה תקשורת דבר שני יש לי בגרות מלאה אחרי שלוש שנים שהשלמתי הכול ואני חוזר שוב על דברי שהתקבלתי לשלושת המכללות והשאלה היתתה לאיזה מכללה הכי כדאי להיות בה מבחינת איכות מרצים עזרה לסדטודנט וכו מה גם אמרתי עוד שהתקבלתי לער הפתוח במכללה למנהל ואם מישהו שיש פה בפורום שלמד שם או לומד יכול באמת לומר שזה נכון כול מה שהם מספרים זהו מקווה שעכשיו הייתי ברור יותר(-:
tali | 11:18  19/04/09
רציתי לציין ששלושת המכללות שציינת הן אפילו לא באותה רמה. מכללת נתניה וספיר, הן מכללות הנמצאות שאותה הנישה, מכללות בינוניות ואפילו נמוכות, שאני אישית בחיים לא הייתי חושבת ללמוד שם. המכללה למינהל (המכללה השלישית שציינת) היא בהרבה רמות מעל השתיים האחרות. ובמיוחד אחרי שהתקבלת לשם (כי זה בכלל לא פשוט), ועוד לשער פתוח (לשער פתוח מתקבלים מעט מאוד כל שנה) אז אתה חייב להתחיל ללמוד שם ולא לפספס את ההזדמנות שניתנה לך. לגבי השאלות שלך: מבחינת מרצים ועזרה לסטודנט, אני חושבת שלא תתחרט אם תתחיל ללמוד שם, כי הלימודים שם באמת ברמה גבוהה. אני מסיימת השנה ללמוד תקשורת במכללה למינהל, ואני המחזור האחרון שלומד בת"א, החל משנה הבאה החוג לתקשורת עובר לקמפוס בראשון לציון.
אבי א | 12:03  19/04/09
טלי האשלה עם בשער הפתוח עצמו זה באמת נכון מה שאומרים לגבי הפרוייקט שעוזרים לתמלידים ויש עזרה
tali | 12:17  20/04/09
לא הבנתי כלום...
אם כן אני מאוד ממליץ על התוכנית הזאת. ואני מדבר מנסיון אישי הם בדיוק מה שהם אומרים על עצמם, והתוכנית מאוד עוזרת להשתלבות בלימודים אקדמיים. דבר שני אני מאוד מרוצה מלימודי התקשורת במכללה למנהל וממה שידוע לי המכללה למנהל החא המוסד הטוב ביותר בארץ ללמודי תקשורת כיום כולל האוניברסטאות.
שקיבלה זכאות ללמד תואר שני בתקשורת, אז כדאי שתבדקי את העובדות לפני שאת מפרסמת. אני לומדת שם כבר שנתיים והתוכנית מצויינת.
Liron Levi | 17:13  19/04/09
תאמין לי ותלמד מהטעויות שלי, ביררתי על המוני מכללות והתלבטתי קשות ובסוף בחרתי במכללה האקדמית בנתניה. מקום מדהים והדבר היחיד שאני מתחרטת עליו הוא שלקח לי כל כך הרבה זמן להחליט ולא התחלתי שם עוד קודם. המרצים מדהימים, המקום מדהים, התלמידים האחרים מדהימים... יש כאן רף מאוד גבוה אז אם התקבלת תשמח ותנצל את זה!
סגור