פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
שני | 19:30  27/03/07
אני רוצה להירשם למכללה אבל כל הקטע של המגורים בקיבוצים והנסיעות דיי לא ברור לי.. הבנתי שבעצם מסתמכים על טרמפים או רכב אישי.. מי שיודע או גר באחד הקיבוצים יכול לענות איך הוא מסתדר עם זה והאם זה פשוט וקל?
אני גר בקיבוץ ברור חיל, שהוא יחסית נחשב רחוק, משכיר דירת קרקע ממש סבבה, הכל ירוק מסביב, והשכנים גם הם סטודנטים. אני בלי אוטו, בכל אחד מהקיבוצים יש קרוב ל-100 סטודנטים, ורבים מהם עם אוטו, כל מה שצריך לעשות זה לחכות בשער של הקיבוץ חמש, עשר, דקות ומגיעים למכללה. וכשמכירים סטודנטים, כבר אפשר לתאם איתם ימים ושעות למכללה ולחזרה. מאוד קל לחזור גם בטרמפים גם בשעות ערב מאוחרות. מרוב הקיבוצים יש הסעות מסודרות הלוך וחזור בשעות מסויימות. אם יש אוטו זה פשוט יותר. אבל גם עולה יותר... ויש גם תחבורה ציבורית... אני יודע שבכל הקיבוצים יש מגורים, ויש מגורים גם בנתיבות ובשדרות שהם מאוד זולים (600 שח לחודש) ובמושבים.
סגור