פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
טלי | 12:47  24/04/08
שלום התקבלתי ללימודים של מדעי המוח בבר אילן ות"א ולפסיכוביולוגיה בעברית. בבר אילן המסלול הוא מחקרי יותר, ובשתי האונברסיטאות האחרות לומדים מדעי החחים ופסיכולוגיה. מישהו יודע מעבר לזה- האם יש עוד הבדלים בין תחומי הלימודים באוניברסיטאות, דברים שצריך לדעת וכו'? חוץ מזה- התחום של נוירופסיכולוגיה קלינית מעניין אותי- אשמח אם מישהו יפרט עליו -מה עושים איפה עובדים וכו'. האם אפשר להתקבל אליו רק עם תואר בפסיכולוגיה? אם אלך לבר אילן- האם ניתן יהיה ללכת לתואר שני כזה ישר, ללא השלמות? (מקבלים תואר במדעי המוח ולא בפסיכולוגיה) תודה רבה!
שני28 | 22:08  21/06/08
אני ממליצה ללמוד לימודי התנהגות. אחרי שסימתי, המשכתי ללימודים מוכרים על ידי משרד החינוך במכללת לוינסקי טיפול באמצעות בע"ח (בעלי חיים). http://www.levinsky.ac.il/units.asp?cat=660&in=53
סגור