פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שירלי | 18:47  06/02/07
ברצוני לעבוד בעתיד כמישהי שמעבירה סדנאות התהנהגותיות בארגונים או באופן פרטי. האם אני הדרך לכך היא דרך תואר שני ביעוץ אירגוני? ואם כן . באיזה תחום כדאי שיהיה לי נסיון תעסוקתי?
מנהלת הפורום | 14:54  11/02/07
שירלי שלום אכן--התאר בייעוץ ארגוני יכול להוות תשתית ללימודי "הנחיית קבוצות"-- שהינם לימודי תעודה הנסיון התעסוקתי הרצוי למנחי קבוצות--ניהול משאבי אנוש, הדרכה.
עבדאלהאדי פדוא | 19:08  18/02/07
יש לי תואר ראשון סוציולודיה ואנתרפלוגיה ואניח רוצה להמשיך את לימודי האמת אני לא יודעת באיזו מסלול אני אוהבת לעבוד עם צוות ולארגן פעליות שונות היו לי כמה נסינות בדבר הזה אבל בגגל חוסר המשאבים שי לי בחברה שאני נמצאת בה אני הפסקת להתעסק בסוג הזה של פעליות . אני רוצה להמשיך את לימודי אני נרשמתי לתואר שני של עבודה סוציאלית בתחום ארגון .מה דעתכם
מנהלת הפורום | 09:30  19/02/07
שלום לך, לא אוכל להמליץ לך מה ללמוד ובמה מתאים לך לעסוק יש חברות שמתמחות בייעוץ תעסוקתי/לימודי שאת יכולה לפנות אליהן לגבי קבלת פרטים בנושא עבודה סוציאלית ממליצה לפנות לפורום בעוסק בתחום בהצלחה
סגור