פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
תוהה | 11:37  19/02/07
שלום רב! מזה זמן רק שאני מנסה לקבל תשובה מסודרת מפורומים שונים באשר ללבטי- אני מקווה שכאן סוף סוף אענה בהתאם. אני מעוניין ללמוד פסיכולוגיה לתואר ראשון באוניברסיטה אך לצערי ציוני אינם מספקים אני כבר בגיל יחסית מאוחר (27) ולכן זמני יקר לי מאוד. היעד הוא כמה שיותר קדימה בתארים לכיוון ההשרדות במגמה הקלינית. אי לכך האם להתחיל ללמוד כרגע במכללה ולסמוך על האפשרות שציונים גבוהים במיוחד יאפשרו לי מעבר לאחת האוניברסיטאות (ואקבל תואר של האוניברסיטה) או לשפר פסיכומטרי ולהתרכז בקבלה כעת לאוניברסיטה? האם יש איזשהו מקום שניתן לברר איזה מוסד טוב יותר בכל מיני פרמטרים? מקווה שלא סיבכתי יותר מידי אשמח לתשובה מפורטת תודה
סטודנטית | 14:09  19/02/07
היי! אני לומדת פסיכולוגיה במכללת כנרת בעמק הירדן, שלוחה של בר אילן.(יש להם שלוחות באשקלון, צפת וגליל מערבי). מה זה אומר שלוחה?! שנה שלישית בבר אילן +תואר של בר אילן בלי שום רמז לכך שלמדת במכללה. ואתה יכול להוציא ציונים גבוהים יותר כי זו מכללה. תנאי הקבלה נמוכים יותר מבר אילן למשל השנה, נדמה לי שתנאי הקבלה הם 600 פסיכ' +90 ממוצע בגרות. תנסה... בהצלחה!
מנהלת הפורום | 09:53  20/02/07
שלום לך גם כבוגר פסיכולוגיה במכללה המוכרת ע"י המל"ג אתה יכול להגיש בקשה ללימודים גבוהים בתחום הפסיכולוגיה, יש שקלול של ציוני התואר/הקורסים , מבחן מתא"ם,המלצות, ראיון אישי וכו' יש גם בוגרי פסיכולוגיה מהאוניברסיטאות עם ציונים גבוהים שלא מתקבלים ללמודי תואר שני במגמה הקלינית. יש מס' מקומות מצוצמם בד"כ למגמה זו. ההחלטה אם "לבזבז" זמן ללמוד לפסיכומטרי ולנסות להתקבל לאוניברסיטה או ללמוד במכללה צריכה להיות שלך, לא אוכל גם להמליץ ללמוד במקום זה או אחר בהצלחה
סגור