פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
guy gdalyahu | 13:38  29/09/09
שלום שמי גיא. אני רוצה ללמוד מדעי ההתנהגות ומשאבי אנוש, מצאתי שלוש מכללות שמספקות מסלול זה: אחוה, פרס והמכללה למנהל. אני רוצה לדעת מהם ההבדלים המהותיים שבין השלושה בהקשר למסלול הנ"ל. והאם יש עוד מכללות שמציעות מסלול זה? חוץ מזה מה הקושי של הלימודים האלו? ושאלה אחרונה היא האם יש מספיק משרות בשוק שדורשות השכלה שכזו?
עמית | 18:58  04/10/09
יש עוד מכללות שמציעות את המסלול הזה אני מכיר לדוגמה את המכללה האקדמית נתניה שהיא גם ממש טובה
דורון | 12:42  03/11/09
גם במכללת רמת גן ניתן ללמוד תואר B.A במדעי ההתנהגות. פרטים באתר http://snipr.com/steh7
קרן | 16:56  05/10/09
אני למדתי מדעי ההתנהגות במכללה למינהל עם חטיבת ניהול משאבי אנוש. אני חייבת לציין שמאוד נהנתי מהתואר, גם מהלימודים עצמם, כי יש מגוון רחב של קורסים הכוללים קורסים ב- סוציולוגיה, פסיכולוגיה ואנתרופולוגיה (חקר תרבויות) וכמובן קורסים בניהול. אני ממש הייתי מרוצה מהמרצים ומהחברים שיצרתי לי שם. המכללה למינהל ללא ספק היא הרבה מעבר למכללת פרס או אחווה, השם שלה מאוד נחשב בשוק וזה נותן התחלה טובה כאשר מסיימים את הלימודים ויוצאים לחיים האמיתיים..לגבי הקושי של הלימודים.. הלימודים לא קשים פיזית, וגם אין יותר מידי עומס של לימודים, אבל יש קורסים ויש קורסים, יש כאלה שדורשים יותר השקעה ויש כאלה שפחות. (קל לי לדבר בדיעבד.. אבל שאני חושבת על זה, כן היו לי תקופות לחוצות ומטורפות במהלך התואר..) אם יש לך עוד שאלה או משהו... אשמח לעזור..
אלירן | 14:54  23/10/09
היי, אני לומד תואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללה למנהל. השאלה שלי אלייך היא: האם ניתן להגיע בעזרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות לתואר שני בפסיכולוגיה?
שרון | 16:48  24/03/10
הכל תלוי בציונים שלך בתואר הראשון, ובמבחן מיון שתעבור לקראת התואר השני. אני עכשיו עושה תואר שני בקרימינולוגיה כי אני רוצה להיות חוקר פרטי אבל שקלתי גם פסיכולוגיה וזה בהחלט אפשרי.
סגור