פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, שמי לורן אני תלמידה בכיתה ט'. בקרוב אצטרך לבחור מסלול בו ארצה להמשיך ללמוד בכיתה י' - יב'. ישנה כיתת מב"ר זוהי כיתה שמתמקדים בה במקצועות החובה ומקצוע מתוגבר אחד- תיירות. אם אבחר בכיתה זו תיהיה לי בגרות רגילה (21 יח"ל). אך ישנה גם כיתה עיונית שבה אוכל לצאת עם תעודת בגרות של כ-25 יח"ל או יותר. ברצוני ללמוד בעתיד קרימינולוגיה. רציתי לדעת אם אלמד בכיתת מב"ר, האם זה יפריע לי ללמוד קרימינולגיה? ומה כדאי לי לעשות? יש לציין כי סיכויי לצאת עם ממצוע גבוה יותר בבגרות, תיהיה בכיתת מב"ר. סליחה על השאלה הארוכה חח ותודה...!
מנהלת הפורום | 10:43  27/03/07
שלום לורן לא נראה לי שהמגמה שתלמדי תשפיע על סיכוי קבלתך ללימודים אקדמיים בתחום. בד"כ במוסד אקדמי נלקח בחשבון ממוצע הבגרות , ציון פסיכומטרי , לעיתים מסתכלים על ציון מסויים במקצוע מסוים בבגרות(אנגלית או מתמטיקה לתחומים מסויימים), יתכן ראיון אישי לכל מוסד יש תנאי קבלה שונים בכל מקרה את גם יכולה לפנות למספר מוסדות אקדמים שמלמדים את התחום ולברר
סגור