פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שני בוקר טוב, ברשותי תואר ראשון במדעי הרוח (בחוגים: לימודים קלאסיים ולימודי מזרח אסיה)ברצוני להגשים חלום ולהיות מורה בבית ספר סודי. מה עלי לעשות כדי להתחיל? היכן אוכל לקבל ייעוץ אישי? האם ניתן להרשם לשנת הלימודים הקרובה או שכבר מאוחר מידי?
שני צור | 16:08  03/06/08
אין שום בעיה להרשם עכשיו. את צריכה לברר לגבי מסלול הסבת אקדמאים להוראה. ניתן לעשות את זה באוניברסיטאות או במכללות להוראה. בדרך כלל יבקשו ממך לשלוח גליון ציונים של התואר, על מנת לראות מאיזה קורסים ניתן לפתור אותך. כדאי לך להתקשר למרכזי המידע של המוסדות השונים, ולראות מה התכנית הטובה ביותר עבורך (לוינסקי וקיבוצים - במרכז, אורנים וחיפה בצפון, בית ברל בשרון, אחוה בדרום או דוד ילין בירושלים)
מרינה | 16:39  03/06/08
היי שרון, אני מכירה את המסלול להכשרת אקדמאים להוראה בבית ברל, חברה טובה שלי עשתה תעודת הוראה בפסיכולוגיה והיא סיפרה לי קצת על הלימודים.לפי מה שאני יודעת בונים לך שם תוכנית אישית עם התחשבות בלימודים הקודמים שלך. את יכולה לפנות לייעוץ דרך מרכז מידע של המכללה, אני חושבת שהם ישמחו לעזור לך עם ההתלבטויות שלך, שם הם גם יאמרו לך אם אפשר עדיין להירשם. בהצלחה.
סגור