שלום רב,
אני סטודנטית לחינוך מיוחד, שנה רביעית- השנה אני מתבקשת לעשות שני סמינריונים: האחד בחינוך מיוחד והשני בחינוך. ישנן שמועות במכללה כי במידה ואנחנו רוצות להמשיך את לימודינו לתואר שני באחת מהאוניברסיטאות, עלינו:
א. לעשות סמינריון בשני סוגים: אחד איכותני והשני כמותי- ללא זה, תהיה לנו בעיה להתקבל לתואר שני או שנצטרך לעשות השלמה.
ב. לעשות את הסמינריון לבד ולא בזוגות- בכדי שלא תהיה לנו בעיה להתקבל.
שאלתי היא: האם זה נכון שבוחנים את הפרמטרים הנ"ל??
אשמח אם תוכלי לאשש או להפריך את הדברים הנ"ל, כי אף אחד במכללה לא יודע לתת לנו, הסטודנטים, תשובה ברורה על כך,
תודה מראש ויום טוב.
תנאי הקבלהוהקריטריונים משתנים בין המוסדות ובין השנים. באופן כללי, בדרך כלל מסתכלים על ממוצע כללי, ציוני סמינריונים, ציוני אנגלית וראיון אישי, ולאו דווקא סוג הסמינריון. באופן אישי, אני ממליצה להתנסות בשני סוגי הסמינריונים, כדי ללמודלגוון.