פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מיכל | 12:54  10/01/09
אני מעוניינת ללמוד חינוך לגיל הרך ומתלבטת בין לוינסקי לסמינר הקיבוצים. בשתיהן יש את אותם מסלולי לימוד..איפה כדאי יותר ללמוד? בלוינסקי יש יום פתוח באמצע ינואר ובסמינר הקיבוצים רק בסביבות מאי...אני רוצה להירשם וקצת מלחיץ אותי לחכות עד מאי כדי להתרשם מסמינר הקיבוצים. למישהו יש המלצות על אחת מהמכללות? תודה!
שני צור | 18:28  10/01/09
קצת ברור מה אני ממליצה... אבל בכל אופן אני חושבת שבאמת הכי טוב לדבר עם סטודנטים שלומדים שם: תבדקי מתי נוח לך להתחיל, כיצד סטודנטים מרגישים בשתי המכללות, איזה התמחויות מדברות אליך יותר וכדומה. אפשר ללכת לייעוץ גם בלי קשר ליום הפתוח בדרך כלל, למרות שהיום הפתוח בדרך כלל נותן תמונה יותר מלאה.
מיכל | 15:55  11/01/09
אני אישית לא מכירה סטודנטים שלומדים בכל אחת מהמכללות האלה ולכן רשמתי פה את ההודעה הזו כדי לקבל חוות דעת נוספות. אני רוצה להתחיל ללמוד השנה חינוך לגיל הרך עם חינוך מיוחד לגילאי 0-6. לאילו התמחויות את מתכוונת? האם הכוונה ל4 התחומים (ספרות תנך טבע ואומנות) שמתוכם צריך לבחור 2? תודה !
שני צור | 20:43  11/01/09
כן.אלו ההתמחויות. הם שונות בכל מכללה. לגבי סטודנטים - אפשר לדבר איתם ביום פתוח או סתם לבוא יום אחד לבקר במכללה.
ורד | 23:35  11/01/09
הי... אני מבינה שאת מתלבטת איפה להתחיל ללמוד ורציתי להמליץ לך בחום על מכללת לוינסקי. גם אני לפני שהתחלתי ללמוד התלבטתי מאוד בין שתי המכללות האלו. בסופו של דבר בחרתי בלוינסקי ואני מאוד שמחה על הבחירה הזו. בלוינסקי יש אווירה מאוד תומכת גם מבחינת המורים וגם מבחינת האווירה הלימודית והחברתית. תמיד יש מי שיעזור בלימודים וייתן הכוונה וסיוע. אני יודעת שהיו גם סטודנטים שהיו צריכים עזרה אחרי שסיימו במציאת עבודה וממש עזרו להם. תדעי שבלוינסקי יש גם הרשמה לסמסטר ב' ממש עכשיו, ואני ממליצה בחום לשקול את זה... מקווה שעזרתי ..
סגור