פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
הילה | 13:54  12/02/09
היום הייתי בפגישת ייעוץ במכללת לוינסקי( אני חושבת שהפגישה היתה איתך, שני), אני חייבת לציין שהתרשמתי לטובה, חוץ מהעובדה שהמיקום של המכללה ממש רחוק והנסיעה מייגעת. רציתי לשאול אם אני אוכל לשלב עבודה בשעות הערב(5-10) במהלך הלימודים ובקביל לעבודה המעשית בגנים (הבנתי שגם צריך לחזור למכללה לאחר מכן), הכוונה האם זה יקשה עלי מבחינת הלימודים? האם כל ימי הלימודים נמשכים מהבוקר עד 7 בערב? אשמח גם לקבל את חחות דעתך לגבי תעודת הוראה מאוניברסיטה פתוחה, האם רואים אותה בעין פחות יפה כמו שכולם אומרים?
שני צור | 18:00  12/02/09
היי הילה, איך אפשר לשכוח אותך... הכי טוב לדבר עם סטודנטיות במסלול זה על מנת להפחית חששות. את יכולה ליצור קשר ואעזור לך למצוא סטודנטית כזאת שתוכלי לדבר איתה. הלימודים יכולים להימשך עד 7 בערב, אולם לא בהכרח כל יום. לגבי תעודת הוראה מהאוניברסיטה הפתוחה - א. אין להם מגוון תעודות הוראה, ואני לא בטוחה שיש תעודת הוראה לגיל הרך. ב. צריך לקחת בחשבון שצורת הלימוד באוניברסיטה הפתוחה לא מתאימה לכולם. לחזור בסוף יום עבודה מפרך ואז להתחיל ללמוד דורש הרבה משמעת עצמית ויכולת הבנה טובה של החומר כמעט ללא עזרה מהמרצה. הקורסים קשים ובדרך כלל התואר נמשך הרבה מעבר לשלוש שנים. ג. באופן כללי תעודות הוראה מהאוניברסיטה הן פחות נחשבות מתעודות ממכללות להוראה משום שההתנסות הרבה יותר מצומצמת באוניברסיטאות.
האם יש מועד אחר שאפשר לגשת לועדת קבלה חוץ מהתאריך ה-16.2?.. התאריך לא כל כך מסתדר לי עקב אילוצים של עבודה שצצו בערב של יום חמישי, והבוסית שלי אמרה שאני לא אוכל להחסיר באותו יום... אשמח אם תעזרי לי למצוא סטודנטית במסלול הזה כדי שאוכל לדבר איתה.. שתיהיה שבת שלום(:
שני צור | 21:08  14/02/09
אין בעיה. תתקשרי אלי מחרבבוקר ואטפל בשני הדברים
סגור