פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אחמד | 15:50  26/04/09
אני בוגר כימיה טקסטילית מעוניין לעשות הסבה לחינוך .האם יש הגבלה לגיל לתעסוקה בחינוך.איפה לומדים כזה דבר (פרק זמן) אחרי שמסיימים לימודים מה הסיכויים למצוא תפקיד
שני צור | 18:16  26/04/09
אם יש לך תואר ראשון בממוצע 80 תוכל לעשות הסבה להוראה בכל אחת מהמכללות להוראה וכן באוניברסיטאות. הסיכוי לתפקיד תלוי במקצוע אותו תבחר ובגיל אותו תבחר (לדוגמא חסרים מורים בכל התחומים ביסודי וכן מורים למדעים לכל הגילאים). יש שמועות שמשרד החינוך לא שוכר אנשים מעל גיל 45. אני עוד לא ראיתי ביסוס לדבר, אבל כדאי להתעניין אצל מנהלים האם ישכרו אותך בסיום ההכשרה. הסבה לוקחת בין שנה לשנתיים.
גבריאל | 10:53  28/04/09
היי.. אני חושב שאולי אם אתה בן 55+ יכולה להיות בעיה למצוא עבודה, אבל אני לא גורם רשמי לכן אתה צריך לבדוק את זה לעומק.. אני יודע שאיתי בלימודים יש כמה בני 40, אני גם עושה הסבה להוראה, בבית ברל (יש לי תואר ראשון בביולוגיה). משך הזמן יקח לי שנה וחצי כמעט, ואתה מקבל כאן הקלות בהתאם למה שלמדת ומה שאתה רוצה ללמד בעתיד. בעקרון הסיכוי למצוא עבודה הוא טוב כיוון שמקצוע ההוראה נדרש היום, וכמו כן יציב יותר מתפקידים אחרים במצב של המשק.
אורנית | 10:22  03/05/09
הי, אני לומדת להסבת אקדמאיים בלוינסקי עכשיו ואני מאוד מרוצה.לפני שהחלטתי ללמוד בלוינסקי עשיתי סקר שוק קטן ולמיטב הבנתי לוינסקי המכללה לחינוך המקצועית ביותר,שמעניקה את ההכשרה המיטבית. אני חייבת להודות קיבלתי לזה אישוש במהלך הלימודים. נקודה למחשבה..
סגור