פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, אני שוקלת לעשות הסבה להוראת מתמטיקה לבגרות. יש לי תואר ראשון מאונ' בר אילן במדעי הרוח, עסקתי שנים בתיירות, ולפני 9 שנים עשיתי הסבה של אקדמאים לתוכנה. עבדתי 8 שנים בהיי טק ועתה "מדגדג" לי לחזור למתמטיקה שאני כ"כ אוהבת. שמעתי שיש תכנית ממשלתית להסבת אנשי הייטק להוראה אך לא מצאתי על כך שום דבר כתוב רשמי. לאן לפנות? ומה ואיפה כדאי ללמוד? תודה רבה, אפרת
שני צור | 21:26  10/06/09
הי, חלק מהמכללות לחינוך זכו במכרז של משרד החינוך להעביר תכנית הסבה למפוטרי הי טק אך כרגע התכנית היא רק להסבה לאנגלית. תוכלי לעשות הסבת אקדמאים "רגילה" למתמטיקה במוסדות לחינוך.
דורית | 11:47  11/06/09
ברוכה הבאה לעולם ההוראה :) הרשי לי לברך אותך על בחירה נכונה, אם זה מקצוע שאת אוהבת אז ללא ספק את צריכה לדעתי ללכת אחרי הלב שלך. כמובן שאת מרוויחה משני הכיוונים כיוון שלא מדובר באיזה מקצוע כלשהו שאינו פרקטי ובו אפשרויות ההעסקה מוגבלות, ההפך, מתמטיקה זה מקצוע נדרש ולדעתי תוכלי למצוא עבודה בקלות... המשכורת היום שאיתה מתחילים היא לא רעה, וכמובן שיש לך את אופציית השיעורים הפרטיים. אני עברתי הסבה להוראת אנגלית על יסודי והיום מלמדת כיתות י' בתיכון באזור השרון. אני לא בטוחה שיש תוכנית ממשלתית למתמטיקה כרגע, אבל כמו ששני רשמה לך את יכולה לעשות הסבת אקדמאים להוראה באחת המכללות להוראה (עדיף מאשר אוניברסיטה בגלל שאת מקבלת יותר ניסיון מעשי בשטח ופחות תיאוריה). אני עברתי את ההסבה בבית ברל והכירו לי שם בלימודים קודמים, את יושבת באופן פרטני עם יועצת שבודקת את העבר שלך והניסיון האקדמי ועם זה בונים לך תוכנית אישית שתתאים לך (מאוד מתחשבים!). אני באמת לא בטוחה בקשר לתוכנית הממשלתית אני לא רוצה להטעות אותך, אולי תתקשרי לבית ברל ותשאלי אותם על זה.
סגור