פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שני שלום, הנני בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וברצוני להמשיך ולהתפתח בתחום הייעוץ. גיליתי עניין בפקולטה לחינוך של אוני' חיפה. החוג לייעוץ והתפתחות האדם התמחות בגיל הרך שאלתי היא היכן אוכל להשתלב בשוק העבודה בגמר התואר וכן האם אוכל בהמשך לעסוק במקצוע הנ"ל באופן פרטי?? אודה לתשובתך שירן.
שני צור | 22:18  15/06/09
אפשר להשתלב בתפקידים חינוכיים בעיריות ורשויות מקומיות ועבודה כרכזת
שני שלום, רב תודות על תשובתך.תוכלי להסביר את ההבדל בין החוג של ייעוץ חינוכי וזה של ייעוץ בגיל הרך. אינני מעוניינת בהוראה חשוב לי לציין. תודה מראש שירן
שני צור | 19:34  16/06/09
ייעוץ לגיל הרך הינו מתמקד התמחות בגילאים אלו ואילו ייעוץ חינוכי מכשיר לייעוץ גם לגילאים גדולים יותר,גילאי בי"ס. אני מציעה לקרוא את תכניות הלימוד של כל אחד מהמסלולים ולהתרשם מה יותר הכיוון שלך.
שני שלום, תודה על התייחסותך לשאלתי. ציינת שעליי לקרוא על ההתמחויות השונות. אכן קראתי אך סילחי לי על בורותי עדיין לא הבנתי מהו מהות התפקיד של יועצת בגיל הרך?? אודה לך אם תבהירי את מהות התפקיד. בנוגע לייעוץ חינוכי אני מבינה היטב מהו מהות התפקיד בשל כך שאני מועסקת כסייעת דידקטית בחינוך המיוחד. שיהיה ערב טוב אודה לתשובתך בנושא. שירן
שני צור | 19:37  17/06/09
יעוץ בגיל הרך דומה מאוד ליעוץ בבית הספר. היועץ מייעץ להורים או לגננות בנושאי קשיים ניהוליים, פסיכולוגים, פדגוגיים וכדומה. כמו כן הוא מתווך בין הילד והוריו לבין גורמים מסייעים מחוץ לגן - מטפלים למינהם, עו"ס ועוד.
סגור