פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מיכל | 20:53  21/06/09
שני שלום, אני בוגרת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסציולוגיה (מאוני' בר אילן). בשנה האחרונה שוקלת לעשות הסבה לתחום ההוראה ואני מתלבטת בין הוראה לכיתות א'-ב' לבין הוראה לכיתות הגבוהות יותר, אולי אפילו להגיש לבגרויות בתחום לימודי לתואר הראשון. אמשח לדעת לאיזה תחום יש יותר דרישה וכן מה נדרש ממני מבחינת היקף לימודים (התנסות, ש"ס וכו') תודה מראש, מיכל
יעל | 11:49  22/06/09
הי, אני עושה הסבה להוראה במכללת לוינסקי ואני מאוד מרוצה מהם.אני יודעת שיש להם את כל המסלולים שאת מתלבטת ביניהם ולדעתי כדאי לך לפנות אליהם ולהגיע לייעוץ. לי הייעוץ בלוינסקי מאוד עזר להחליט מה מתאים לי יותר.
שני צור | 20:10  22/06/09
באופן כללי כל מקצועות ההוראה ביסודי הם הכי נדרשים. סוציולוגיה וקרימנולוגיה נלמדים בתיכון בלבד במסגרת בגרות במדעי החברה. היות וזו לא בגרות חובה - אין בכל בתי הספר מגמות כאלה ולכן הדרישה נמוכה יחסית. מבחינת הלימודים - תעודת הוראה שלא במדעי החברה תיקח לך בערך שנתיים כולל התנסות. שעות הלימוד יחושבו לפי גיליון הציונים שלך. אני ממליצה לפנות למכללות השונות לקבלת יעוץ אישי.
סגור