פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
??? | 15:55  10/07/09
יש לי התלבטות לא קטנה-אני מעוניינת להיות מורה למתמטיקה לכיתות הגבוהות-להגיש לבגרויות, השאלה שלי-איזה מסלול לימודים עליי לבחור, כדי להיות מורים הבנתי שיש שתי אפשרויות: - ללמוד באונ' תואר במתמטיקה+ תעודת הוראה -ללמוד במכללה לחינוך תואר בחינוך Bed בהתמחות מתמטיקה איזה מסלול לימודים רצוי ומומלץ? ההתבלטות שלי- לימודים במכללה: -חסרון: זה יגביל אותי מבחינת כיתות י"א-י"ב (תעודת הוראה לעל יסודי ז-י) - יתרון: בהכשרה להיות מורים, העבודה המעשית וכו' לימודים באונ' -יתרון: אונ' זה רמה אחרת לגמרי, ואולי יש יתרון לבוגר תואר במתמטיקה מבוגר תואר בחינוך? -חסרון: באונ' לומדים מתמטיקה ברמה גבוהה ביותר-ידע שלא אשתמש בו בביה"ס, האם זה שווה את ההשקעה? בקיצור-תוכלו להגיד לי במה עליי לבחור? אשמח לתשובות ולהתייחסות לדבריי, אם יש משהו לא נכון/לא מדויק-אשמח לדעת! תודה!
שני צור | 21:01  11/07/09
הכנה לבגרות אינה קשורה לאוניברסיטה או למכללה. על מנת להכין לבגרות צריך בכל מקרה לעבור השתלמות בנושא, וגם בוגרי מכללות מכינים לבגרות. באופן כללי - עליך לשאול את עצמך מה יותר מענין אותך: המתמטיקה או החינוך. בתואר באוניברסיטה תלמדי מתמטיקה בלבד. בתואר במכללות יכינו אותך מתחילת התואר לעבודה בשטח בתחום המתמטיקה כולל התנסות מעשית רבה.
אורנה | 09:08  15/07/09
אני מאוד ממליצה ללמוד הוראה במכללת לוינסקי.אם את מחפשת רמה מקצועית טובה,זה המקום.
אמונה וייס | 08:54  10/12/09
בעלת תואר MA בתנ"ך ותושב"ע, BED בתנ"ך ואקוויולנט בלשון עברית, רשיון הוראה למקצועות העברית { ספרות, לשון ז-י בבית יעקב, צ/רנסקי} עתירת ידע ונסיון בהגשה לבגרות בלשון, לכתיבת עבודות { קורס מהאוניברסיטה העברית ומומלצת של הגברת תרצה לב ציון, מנחהת מורים במנח"י י-ם ובמחוז י-ם, מתוגמלת מענק על ספרות יפה, בעלת מרב גמולי השתלמויות ועוד, הוראה במכללות. מפיקת ח"ל אינטרדיסציפלינריות, יצירתית מאוד, לא שחוקה ומצליחה ביותר בהטמעת ההוראה. כיום איני " מורשית "כביכול להמשיך בפועלי ברוך- המעש, עקב היותי בעלת תארים לא רלוונטיים למקצוע ההוראה. שאלתי, האם יש מוצא למבוך המתואר לעיל? דרך לא שגרתית לאישורי מחדש בברכה
סגור