פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב, אני בעלת תואר ראשון בלשון עברית.אני נרשמת ללימודי הוראה לגיל הרך במרץ,בתכנית הסבת אקדמאים להוראה.אני מעוניינת להתמחות בתחום גננות-מורות ומעוניינת להיות מורה לכיתות א-ב.שאלתי היא,האם לאחר מכן אוכל ללמוד לתואר שני בתחום החינוך (ייעוץ חינוכי למשל או ניהול מערכות חינוך) למרות שהתואר הראשון שלי אינו מתחום החינוך? האם ממוצע ציוניי בתואר הראשון יילקח בחשבון בעת שאגיש את מעועמודתי לקבלה ללימודי תואר שני באחת המכללות/האוניברסיטאות? במידה ואוציא ציונים גבוהים בלימודי התעודה,האם תהיה לכך השפעה ויתחשבו בהם בעת שאגיש את מועמדותי לתואר שני? עליי לציין כי ממוצע ציוניי בתואר הראשון הוא נמוך ולכן חשוב לי להשקיע את כל כולי בלימודי התעודה ובכך לנסות להשפיע על עתידי.אודה לתשובתך.
שני צור | 17:35  10/12/09
אם כוונתך להירשם לתואר שני בחינוך במכללות תעודת ההוראה אמורה להספיק ביחד עם ניסיון בשטח. אולם, הציונים שעליהם יסתכלו הם של התואר הראשון, אם כי יכול להיות שיתחשבו בממוצע התעודה. באוניברסיטאות - זה תלוי לפי תנאי הקבלה באותו זמן. יכול להיות שידרשו תואר ראשון בחינוך, אך בהחלט יכול להיות שיספיק להם תעודת הוראה.
סגור