פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
איתי | 12:47  07/01/10
אני בעלת תואר ראשון בקרימינלוגיה ומעוניינת לעשות הסבה להוראה ביסודי. אני מתלבטת בנוגע להתמחות. אני מתעניינת בספרות אך נאמר לי שיהיה לי קשה למצוא עם זה עבודה, כי מה שנדרש זה רק אנגלית-מתמטיקה-מדעים ואולי גם לשון, בזמן שספרות ומקרא נחשבים למשהו "נחות" שקשה להשיג איתו עבודה. האמנם?
שני צור | 07:55  08/01/10
כל מקצועות היסודי הוגדרו כנדרשים שנה שעברה. את תמצאי עבודה גם כמורה לספרות בלי בעיה.
michaelrozen | 11:30  10/01/10
זה נכון שמתמטיקה ואנגלית הינם מקצועות נדרשים, מקצועות שבהם יהיה הכי קל אולי למצוא עבודה וגם שיעורים פרטיים. אך ספרות ומקרא ממש לא נחשבים למקצועות נחותים! באופן כללי יש מחסור במורים היום, לכן אם את רואה עצמך כאדם המתאים להוראה ואת הכי מתחברת לתחום הספרות, לכי על זה! אפשרות נוספת היא לעשות מה שאני עשיתי- תעודת הוראה כפולה בשני מקצועות. כך עשיתי גם תעודת הוראה באנגלית וגם בגיאוגרפיה, מה שנתן לי הרבה יותר אופציות לעבודה מאשר אם הייתי הולך על מקצוע אחד. אני לא יודע אם כל המכללות או האוניברסיטאות מציעות תעודת הוראה כפולה, אני אישית למדתי בבית ברל. ללא קשר לתוכנית זאת המאפשרת קבלת תעודת הוראה כפולה, המכללה מאוד מקצועית, ירוקה, ובעלת סגל איכותי.
סגור