פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
היי! אני לומדת שנה שניה בחינוך מיוחד באוניברסיטת ת"א והאמת שמה שהולך שם מבחינת אופן העברת החומר לא ממש נכון ומלמד- הרי הכל שם על דגש תאורטי. בכל מקרה גם מסתבר ששנה הבאה עלינו לעבוד יום שלם מבלי שזה יחשב לנו בנקודות לתואר וגם ללא שכר. בכל מקרה זו לא הנק'. אני מתלבטת רבות כבר זמן רב בנוגע להמשך לימודים בסמינר הקיבוצים בחינוך מיוחד לגיל הרך. הייתי מעוניינת להיות גננת שילוב או בהחלט להיות גננת רגילה. השאלה שלי האם באמת כדאי לי לעבור לסמינר בשנה השלישית? כיוון ששם בתום השנה הרביעית יש לך כבר תואר +תעודת הוראה+סטאז. ובאוניברסיטה לאחר התואר כנראה אצטרך ללמוד עוד שנתיים לתעודת הוראה וסטאז. אני יודעת שאני כבר העבור שנתיים ואולי עדיף לי לסיים אך האמת אני לא יודעת כמה זה משנה במערכת החינוך אם אני מגיעה עם תואר של אוניברסיטה או מכללה. האם יש הבדל בכלל בין תואר b.a ל- b.ed מבחינת יוקרה ושכר? אני כ"כ רוצה כבר להתחיל לעבוד ולבסס את עצמי ולכן כל התהליך באוניברסיטה מרגיש לי כמעכב. אני ממש בהתלבטויות. מה נראלך נכון ועדיף יותר?.. תודה רבה
שני צור | 17:07  25/02/10
לא בטוח שאם תעברי למכללה כעבור שנתיים, יישארו לך רק שנתיים ללמוד במכללה. יכול להיות שידרשו ממך יותר שנות השלמה. מבחינת המערכת - בוגרי במכללות מתקבלים על ידי המנהלים בידיעה שיש להם יותר חשיפה לשטח בעבודה מעשית. זה לא עניין של נחשב או לא.
סגור