פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שאלה | 19:59  21/03/10
אני מאוד מתבחברת לחינוך אבל טובה באחד על אחד וקבוצות קטנות ודי הולכת לאיבוד בקבוצות גדולות מה ללמוד? האם יש אפשרות להשתלב במערכת כמורה לילדים בצורה פרטנית? האם יש אפשרות לעבוד בזה גם מחוץ למערכת החינוך בצורה עצמאית?
שני צור | 21:01  21/03/10
בחינוך המיוחד ניתן להיות מורה פרטנית של ילד אחד או קבוצת ילדים. ניתן כמובן גם לעסוק בכך באופן פרטי. עם זאת בחינוך המיוחד יש אתגרים אחרים מבחינת הצרכים המיוחדים שיש לילדים. אני מציעה לבדוק את התחום הזה.הוא יכול להיות טוב עבורך
אריה | 13:07  23/03/10
היי! כפי שהמליצו לך, חינוך מיוחד אכן יכול להיות מענה טוב לצורך שלך לעבודת "אחד על אחד" וקבוצות קטנות, את יכולה לנסות גם את תחום החינוך הבלתי פורמאלי או קידום נוער, בתוכניות אלו יש אפשרות לעבודה עם קבוצות קטנות יותר מאשר כיתות בבית הספר. אני כרגע מסיים לימודי הוראה בגיאוגרפיה (הסבה להוראה) אבל יש לי חבר ממש טוב שלומד בתוכנית קידום נוער בבית ברל וסיפר לי הרבה על התחום. אחת הסיבות שהוא הלך על תחום זה, היא העזרה באופן פרטני והעבודה האישית. אני יודע שהוא מאוד מרוצה מהלימודים.
סגור