פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
עדנה | 16:58  19/07/10
ד"ר שני צור , שלום רב . אני בחורה שסיימה מדעי ההתנהגות , מעונינת להשלים לתעודת הוראה . ממה שהבנתי ללמד מקצוע אחר מלבד פסיכולוגיה לתיכון זה השלמות של שנתיים שלוש וזה מטורף . לכן מעונינת ללמד הוראה לבית ספר יסודי . מצאתי תוכנית בגורדון חיפה (אני גרה בצפון ) של שנה ללמד תנ"ך/ ספרות וכ'ו , רציתי לדעת היכן יש עוד תוכניות של לימודי שנה בלבד ? בנוסף מנסה להבין את עניין ההתמחות / עבודה מעשית . כי בגורדון אין הכשרה מעשית וראיתי שיש מקומות שכן , כמה זה רלוונטי וקריטי למציאת עבודה במשרד החינוך ? האם יש השלמות נוספות אחרי השנה ? אמרו ששנת עבודה 1 נחשבת הכשרה וצריך איזשהו קורס ?
שני צור | 19:56  19/07/10
א. לכבוד הוא לי, אבל אני עדין לא ד"ר:) ב. בררי במכללות במקום מגורייך. אני מניחה שברובן ייקח לך שנתיים. ג. העבודה המעשית נעשית תוך כדי התואר בליווי מדריכים מהמכללה ומבית הספר. העבודה המעשית היא הדבר החשוב ביותר בלימודים משום שבה את מכירה את השטח. ד. נשמע לי מוזר שבגורדון אין עבודה מעשית. בררי זאת היטב. בעיני זה חלק חשוב שנותן לך להתנסות ולצבור בטחון לקראת העבודה בשטח. ה. השנה הראשונה שלך בעבודה היא שנת סטאז'. המשכורת והעבודה היא כרגיל אולם יש לך ליווי בתוך בית הספר וכן קורס מלווה במכללה להעלאת קשיים ופתרונם. בסיום השנה יועבר עליך משוב על ידי הצוות החונך ובסיומו יוחלט האם להעניק לך רשיון הוראה.
סגור