פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
חן | 21:24  26/07/10
שלום שני, אני עומדת לסיים תואר ראשון בפסיכולוגיה והייתי רוצה להמשיך לתחום של חינוך מיוחד (כרגע אני צוברת ניסיון בתחום ה-PDD). אני מתלבטת אם ללכת על תואר שני בחינוך מיוחד (מעניינת אותי המגמה באוניברסיטת חיפה- התמחות באוטיזם) או לימודי ניתוח התנהגות- או גם וגם. רציתי לדעת אם זה בכלל רלוונטי ללמוד את שניהם (לא במקביל) או שרק אחד מהם יכול גם לתת לי מענה הולם לעיסוק בתחום (האם יש חפיפה בין השניים?). מההיכרות (המצומצמת) שלי מצאתי שבוגרות ת. שני בחינוך מיוחד נוטות להיות גננות בגנים מיוחדים כאלה. רציתי לדעת מה עוד אפשר לעשות עם תואר כזה.. ?? תודה על הסבלנות לשאלה המורכבת... חן.
שני צור | 17:33  27/07/10
על מנת לעבוד עם ילדים עדיף ללכת לתואר כמה שיותר פרקטי. בדרך כלל תואר בחינוך המיוחד הוא יותר פרקטי, אבל תוודאי במקום בו את רוצה ללמוד שבאמת תוכלי לעבוד איתו בשטח אחר כך (לפעמים צריך גם תעודת הוראה). בוגרי תואר שני בחנ"מ לאו דווקא הולכות לגנים - ניתן לפנות גם לגילאים גבוהים יותר, לאבחון וכדומה - הכל תלוי בהגדרה של התעודה שניתנת בתואר שני.
סגור