פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אני מתעניינת בלימודים לתואר ראשון בחינוך באונ' בר אילן, יש להם תואר של מנהיגות וניהול מערכות בחינוך. במה אפשר לעסוק אחרי שמסיימים תואר כזה? מעניין אותי להיות מורה כמובן וגם להשתלב בתפקיד כלשהו במשרד החינוך, פחות מעניין אותי ניהול בתי ספר. אני מתקשה לבחור באיזה מקצוע לעשות את לימודי ההוראה, המקצועות שמעניינים אותי מחייבים אותי לקחת אותם כראשי בנוסף לחינוך.. כלומר כמו שני תארים נפרדים וזה נראה לי מאוד עמוס וקשה תודה
מנהלת פורום לימודי חינוך | 19:11  09/06/13
היי קארין ותודה על פנייתך. ראשית חשוב לי לציין כי אם אינך מתעניינת בניהול בתי ספר אולי כדאי שתנסי לבדוק לגבי מסלולים אחרים שיכולים לעניין אותך. מסלול זה מתרכז ברובו בהכשרת אנשי חינוך לקראת עתודה לניהול בתי ספר בעתיד. לא כל המסלולים הם אינטנסיביים והכל תלוי באופן שבו את "לוקחת" את הלימודים כמובן. אם תפני למשל למסלול החינוך לבתי הספר היסודיים יכשירו אותך בתחום החינוך להיות "מחנכת" ולא רק מורה, ובחוג השני תתמקצעי בתחום דעת ספציפי שיוכל להקנות לך שיעורים נוספים בתחום, כמו: לשון, אנגלית, מתמטיקה ליסודי, ספרות ועוד. נסי לברר מול מוסד הלימודים שבו את מעוניינת להתחיל למוד לגבי מסלולים נוספים. שיהיה בהצלח! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
סגור