פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום! יש לי ממש מלא שאלות, אשמח אם תוכלו לענות לפחות על חלקן: 1. מי שלומד B.A בחינוך- במה הוא יכול לעבוד, ואיפה אפשר ללמוד את זה? 2. מי שלומד B.A במדעי ההתנהגות- במה הוא יכול לעבוד, ואיפה אפשר ללמוד את זה? 3. מי שלומד B.A בפסיכולוגיה- במה הוא יכול לעבוד, ואיפה אפשר ללמוד את זה? 4. מי שלומד B.A במדעי החברה- במה הוא יכול לעבוד, ואיפה אפשר ללמוד את זה? 5. מה לומדים בחנוך חברתי או חינוך לא פורמאלי? ואיפה אפשר ללמוד את זה? 6. כשכתוב בתנאי קבלה לתואר שני, אחת מהדרישות: נסיון בחינוך- למה הכוונה? ממש תודה, וסילחה שזה כזה ארוך...
טלי-מנהלת הפורום | 11:40  26/12/06
שלום אפרת. אז ככה: לימודי B.Aבחינוך הנלמדים באונ' אינם מכשירים להוראה. לכן זהו תואר על נושאים תיאורטים אך לא מקצוע. תוכלי לאחר מכן ללמוד במסלול להסבת אקדמאים למסלול הוראה אך דרך קצרה ונוחה יותר היא ללמוד באחת ממכללות החינוך להוראה (ראי תשובתי לקרן). בחינוך הבלתי פורמלי מדובר בלימודים הקשורים בחינוך - אך אינם לימודי הוראה במובן המלא -הלימודים מתרכזים יותר בלימודי תקשורת, ניהול וכד'. למיטב ידיעתי, כדאי לך לברר במכללת בית ברל או סמינר הקיבוצים. לגבי התואר השני - ניסיון בחינוך - ניסיון כלשהו בחינוך לפחות שלוש שנים.
סגור