פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנה | 23:14  05/11/07
אפרת שלום, סיימתי תואר במדעי ההתנהגות ותקשורת לפני כ-10 שנים. עד כה, עסקתי בתחום שיווק ויח"צ, אך מאסתי בזאת. באישיותי, אני טיפוס חוקר וסקרן ומענין אותי גם תחום של אבחון (טובה בזיהוי תכונות אישיות). שאלתי - במה היית מציעה לי לעסוק/לאיזה תחום כדאי לי לפנות ובמה זה כרוך? תודה מראש, דנה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:00  06/11/07
הי דנה תוכלי לעסוק כבר באבחון ומיון של כ"א במכוני מיון, בראיונות ובגיוס. כמובן שתקחי בחשבון שהשכר לתפקידים אלה , הוא נמוך בתחילת הדרך, אך אפשר להתפתח בתחומים אלו. תוכלי ללמוד תואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית ולעסוק במיון אנשים, יעוץ קריירה, משאבי אנוש, יעוץ ארגוני וכתיבת חוות דעת מיוניים. תוכלי גם לעסוק במחקר פרופר במידה ותלמדי לדוקטורט. בהצלחה
דנה | 19:27  07/11/07
היי אפרת, תודה על התשובה, אך דוקא חשבתי בכיוון אחר. תחום של משאבי אנוש אינו מעניין אותי ובטח לא להיות רכזת כ"א(כעקרון צברתי נסיון רב בתחום מרקום ושיווק)..מה עם נושא של מבחנים פסיכולוגיים ואבחון. אילו לימודים נדרשים לשם כך?
סגור