פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הדר ו. | 19:04  04/01/07
מיכל שלום ברצוני להירשם בשנה הבאה ללימודים באוניברסיטה אך אני מאוד מתלבטת. כל חיי רציתי ללמוד רפואה אבל עם הזמן הגעתי למסקנה שאני לא מוכנה להקריב את חיי למקצוע והחלטתי לוותר. התחום מאוד מעניין אותי בעיקר הטיפול באנשים ובגוף האדם. חשבתי ללמוד ביולוגיה אבל נוכחתי לדעת שרוב התחום עוסק במחקר או בלימוד ולכן אני מאוד מתלבטת. סה"כ הציונים שלי גבוהים פסיכומטרי 670 וממוצע בגרויות 99. אני אודה לך מאוד אם תוכלי לכוון אותי ולו במעט. תודה רבה!
מיכל תירוש | 21:45  04/01/07
הי הדר, ממה שאת מתארת האפשרויות רבות- כי נשמע שתחומים כמו פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, מדעי המוח וכו', יכולים לענות על מה שאת מתארת. במקומך, הייתי מבררת או דרך ידיעונים של אוניברסיטאות אילו חוגים נוספים קיימים שאולי לא חשבת עליהם, או אפילו כאן באתר: נכנסת ל"חיפוש לימודים", משם ל"ללימודים אקדמיים", ומשם ל"רפואה ובריאות" שם תוצגנה אפשרויות שונות. גם זה יכול לתת לך רעיונות... אני משערת שאם תחשפי לעוד כיוונים ותבררי עליהם אולי תמצאי משהו שיכול לעניין ולהתאים לך. בהצלחה, מיכל
סגור