פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל | 22:41  25/02/08
אני יותר מתעניינת בתחום ההומני, אך ללא ספק יש לי גם ראש ריאלי וקיימת זיקה לתחום הנ"ל לכן אני לא רוצה "לבזבז" את עצמי על תואר הומני שספק ויהיה לי מה לעשות איתו בשוק העבודה ואני גם אמצה אותו מהר יחסית. ממה ששמעתי וסרקתי לגבי תעו"נ, זהו תואר בו אני יכולה לשלב בין השניים, הלא כן? אני מאוד מכוונת ללימודים בטכניון (אם כבר התחום הריאלי). ציון הפסיכומטרי שלי הוא 685.ציון סביר אך עם זאת, בתיכון לא כל כך וממוצע הבג' שלי הוא רק 98 (עם בונוסים), 4 יח' במתמטיקה(ציון 94) וללא פיזיקה. האם יש סיכוי עבורי להתקבל לפקולטה בטכניון? מבחינת הסכם אני גבולית אך יותר מטריד אותי העיניין של פיזיקה-מתמטיקה. אני לא מתחברת ללימודי הבגרות של מתמטיקה 5 יח'...ווקטורים, טנגנסים- לא זוכרת כמעט דבר... פיזיקה מעולם לא למדתי. האם זה שולל את סיכויי? כמה משני התחומים האלה קיימים בתואר?
סגור