פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירון מזרחי | 16:04  15/01/07
שלום רב, אני בת 26, במקצועי מדריכה להתעמלות נשים ( עסקתי בזה כ - 5 שנים, והחלטתי שמיציתי ). כיום אני מזכירה בחברה, אך מרגישה שזאת " לא אני ". אני טובה עם אנשים, טובה בספורט, אוהבת מאוד בע"ח, טובה בלארגן אירועים ( למרות שלא התנסיתי בזה הרבה ). טובה עם ילדים, אחראית ותקשורתית. הבעיה הגדולה היא שאין לי אפשרות ללמוד לתואר ( מבחינה כלכלית ), ואיני אוהבת או מתחברת לכול המקצועות הנדרשים בשוק ( הנה"ח וכו' ). אני יכולה להרשות לעצמי לקחת קורס או שניים, אך איני יודעת במה ( חייבת מקצוע מכניס, מאחר ואין לי " גב כלכלי " להישען עליו...). תודה רבה מראש.
צליל מזרחי | 19:51  15/01/07
לירון את קצת מזכירה לי אותי פשוט אני כיום בת 18 ואת 26 יש הבדלל אבלל מה שאת לא אוהבת על תעשיי תיבניי את החיים שלך במה שאת אוהבת לעשותת במה שכיףף לך ומה שטוב לך לקום כול יום בבוקרר :)
מיכל תירוש | 10:18  16/01/07
תראי, ממה שאת כותבת יש כל מיני קורסים שאולי יוכלו להתאים- קורס מטפלות/ סייעות אם את רוצה לשים דגש על ילדים, קורס הפקת אירועים אם נראה לך שזה כייון יותר מתאים, סייעת לוטרינר (אם את רוצה לשים דגש על בע"ח), מדריכת רכיבה, וכו'. האפשרויות הן בהחלט רבות ומגוונות, אך השאלה היא היכן את יותר רואה את עצמך, וזה דורש בירור יותר מעמיק מכפי שניתן לעשות כאן, דרך הפורום. לכן, אני מציעה לך לפנות לייעוץ, בו תוכלי להבהיר את הדברים, לעשות בהם סדר ובהתאם להיחשף לכיוונים שונים (מה שציינתי כאן זה כמובן רק דברים שעלו לי בראש כרגע ויש עוד הרבה אפשרויות)ולזהות את הכיוון/ כיוונים העדיפים. בהצלחה, מיכל
לירון מזרחי | 13:38  16/01/07
האם ידוע לך בין אילו מחירים נע הייעוץ ? והיכן ניתן לעשותו באיזור פ"ת - ר"ג ? תודה מראש, לירון.
מיכל תירוש | 17:59  17/01/07
הי לירון, מאחר ואני עצמי עובדת בתחום, אני מתמצאת במחירים המקובלים במכון שלנו, אך לא בקיאה מספיק במחירים של מקומות ואנשים אחרים. בנוסף, יהיה זה לא הוגן מצידי להמליץ על מקום זה או אחר. לכן אני מציעה לך לערוך חיפוש (למשל דרך דפי זהב) ובירור באופן עצמאי אחר המקומות באיזור המבוקש והמחירים שהם דורשים עבור התהליך. כדאי גם לברר מה בדיוק כולל כל תהליך. מיכל
סגור