פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רוני | 04:23  18/01/07
לקרוב משפחתי חסרה בחינת בגרות במחשבים. האם ניתן לעשות משהו אחר במקום? מה הוא יכול לעשות כדי לקבל את התעודה? האם יש מוסדות רציניים שיכולים לעזור לו להשלים את הבגרות הזו? האם אפשר להירשם למוסדות להשכלה גבוהה בלי בגרות או על תנאי? תודה.
מיכל תירוש | 15:23  18/01/07
מאחר ומחשבים לא מהווה בד"כ מקצוע חובה, קצת לא ברור לי מדוע אין לו בגרות אם חסר לו ציון רק במחשבים. אולי חסרים עוד ציונים? בכל מקרה, בגרויות בהחלט ניתן לשפר ויש הרבה מאוד מוסדות שמציעים סיוע בהשלמת בגרויות, ואם אכן הוא חשב לעשות מחשבים כמקצוע מוגבר, בהחלט ניתן להחליף לתחום מוגבר אחר. בגדול, ניתן להירשם למוסדות להשכלה גבוהה במצב של "על תנאי" עד שישלים את הבגרות, אך כדאי לקחת בחשבון שלרוב מצפים שישלים את הבגרות עד לתחילת הלימודים (כלומר, במועד הקרוב, למשל). בהצלחה, מיכל
סגור