פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אסתי :) | 21:56  19/05/08
היי אפרת, הדבר שהכי מושך אותי זה שפות.. לא שאני איזה גאון שפות או משהו כזה פשוט זה ממש מעניין אותי.. ואני ממש אבל ממש טובה באנגלית.. אז אני עכשיו מחפשת מכללה להוראה לאנגלית.. אני ממש אוהבת את השפה הזאת.. אבל אני לא ממש חושבת שמתאים לי הוראה.. איזה מקצוע לדעתך אפשר עם שימוש באנגלית שלי?.. אמרו לי מחשבים.. אבל אין לי מה ללמוד מחשבים כי אני טובה במחשבים ואני יודעת כל מה שצריך לדעת.. אין לי כח ללמוד את מה שמעבר לזה.. כעיקרון מחשבים לא בא בחשבון.. אבל אני ממש רוצה לעשות משהו עם האנגלית שלי.. מה לדעתך אפשר חוץ מהוראה לאנגלית?.. טנקס :)
מירי | 17:43  21/05/08
:היי אסתי, אם אנגלית זה מה שמדבר אליך אני חושב שבית ברל זה המקום בשבילך. יש שם גם לימודי הוראה באנגלית, אבל אם את אומרת שהוראה לא מדבר אליך ( אם כי בשיעורי פרטיים יכול להיות לא מעט כסף). אז אני יכולה להמליץ לך על המסלול לעריכת טקסט באנגלית או תרגום מאנגלית, לשני המסלולים יש לדעתי ביקוש גדול בשוק.
לימור | 13:29  22/05/08
מה רע בהוראה. יש בלוינסקי מסלול מקסים ואפשר אחר כך להמשיך לאבחון דידקטי באנגלית
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 20:53  22/05/08
הי אסתי ניתן ליישם באופן ישיר כגון: תרגום והוראת אנגלית אך ניתן שהאנגלית תשמש אותך בתחום של עסקים בינלאומיים, עו"ד ועבודה בחברות בינלאומיות, דיפלומטיה, דיילות, מזכירות בכירה, דוברות וכל עבודה הדורשת מו"מ באנגלית ברמה גבוהה וידיעת השפה. בהצלחה
סגור