פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בהתלבטות בבחירת מוסד ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים. אני מחפש מוסד לימודים שיוכל לאפשר לי לעבוד ולהתקדם בזמן התואר ולא להיות משועבד ללימודים. בגלל הקירבה למקום מגוריי (נתניה), ביררתי לימודי מנהל עסקים במרכז האקדמאי רופין (שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי). שם אמנם לא מבקשים ממני פסיכומטרי אבל הלימודים הם לימודים של 4 ימים בשבוע, מ-8 עד 6, ולכן פסלתי את האפשרות להירשם לשם. השאלה שלי היא איפה יש באזור שלי מוסדות כאלה (אוניברסיטה או מכללה במחיר שכר לימוד אוניברסיטאי), אזור השרון/תל אביב, שיכול לענות לי על הדרישות האלה. ניסיתי לבדוק את האופצייה לאוניברסיטת תל אביב, שם שמעתי שהלימודים הם יותר נוחים וגמישים מפני שהתוכנית היא שונה ומבוססת על קורסים שאתה בונה לעצמך את התוכנית. האם הלימודים שם באמת נוחים יותר? ומה עם המכללה האקדמאית תל אביב-יפו - מה ההבדל מבחינת תוכנית הלימודים ואיכות הלימודים בינה לבין אוניברסיטת תל אביב (מפני שגם שם שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי)? אגב, ממוצע הבגרויות שלי הוא 104 ופסיכומטרי עדיין לא עשיתי וזה תלוי אם אצטרך. תודה רבה.
סגור