פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 18:08  08/06/08
הי ספיר חינוך בתי פורמאלי מתייחס לכל מסגרות החינוך שאינן במסגרת משרד חינוך או החינוך הפורמאלי כגון: מתנסי"ם, פנימיות, הדרכה, הוראה בתנועות נוער, נוער רחוב או כל פעילות חברתית אחרת שאינה נעשית בבתי ספר. חינוך מיוחד מתייחס לכל מסגרות החינוך שהוקמו לטיפול וסיוע לאנשים עם מוגבלויות שונות ונמצא במסגרת החינוך הפורמאלי וגם הבלתי פורמאלי.
גלית | 11:58  10/06/08
היי ספיר, אני לומדת לתואר בחינוך בלתי פורמאלי בבית ברל. חינוך בלתי פורמאלי שונה מחינוך מיוחד בזה שבחינוך בלתי פורמאלי את לא מלמדת בכיתה עם תלמידים אלא בארגונים ועמותות שעוזרים למערכת החינוך מבחוץ, עוזרת לתלמידים לאחר שעות בית הספר ומסייעת לילדים בדברים שלא מתעסקים בהם בבית הספר. וחינוך מיוחד מכוון לחינוך ילדים מיוחדים שזקוקים בחינוך נפרד משאר האוכלוסייה. אם מעניין אותך ללמוד באחד מהמסלולים האלה, את שניהם את יכולה למצוא במכללת בית ברל, אני יודעת על התחרות הגדולה בין המכללות לחינוך, אבל אני העדפתי את בית ברל.
דלית | 23:30  11/06/08
אבל מבירור עם מכללת לוינסקי הבנתי שהחינוך המיוחד כולל בתוכו גם חינוך בלתי פורמאלי ומרחיב מעבר. יש להם, אגב, מסלול מצוין
סגור